Сергій Таран

Студія GSC Game World випустила чергове оновлення для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Зміни в патчі 1.3.1 здебільшого спрямовані на усунення багів, що блокували проходження сюжету та виправлення технічних проблем.

Список виправлень (обережно, можуть бути спойлери сюжету)

Основна сюжетна лінія та побічні місії:

  • Виправлено проблему через яку Шрам міг бути відсутнім у  під час місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено проблему через яку етап “Забрати контрольний Випромінювач” місії Світанок нового дня не міг розпочатися через смерть Штепселя.
  • Виправлено помилку через яку завдання “ Знайти Духа” не завершувалося якщо гравець розмовляв з Духом одразу після початку місії Рубіж.
  • Виправлено помилку через яку місія У гонитві за привидами не завершувалася після активації обладнання.
  • Виправлено помилку через яку завдання “Поговорити зі Шрамом” не можливо було завершити, якщо  загинув під час місії Дорога до «Фундаменту».
  • Виправлено помилку через яку гравець міг провалитися в шахту ліфта під час місії Ніхто не піде обділеним.
  • Виправлено помилку через яку завдання “Проникнути в підземну лабораторію” могло розпочатися до того як гравець отримує Випромінювач від Штепселя під час місії Світанок нового дня.
  • Виправлено помилку через яку Семен Дубний міг бути відсутнім під час місії По гарячих слідах.
  • Виправлено помилку через яку двері до підземного тунелю могли бути зачиненими для деяких гравців під час місії Останній ривок.
  • Виправлено помилку через яку місія Темні часи могла бути заблокована через смерть Ярла.
  • Виправлено помилку через яку NPC могли заблокувати вхід до сторожового посту під час місії Штурм «Дуги».
  • Виправлено помилку через яку діалог з Рузвельтом не розпочинався під час місії Легенди Зони.
  • Виправлено проблему, через яку двері до лісництва могли бути заблоковані на початку місії Крайня простота.
  • Виправлено проблему, через яку NPC моноліту могли потрапити в безпечну зону в Прип'яті під час місії Дорога до Фундаменту.
  • Виправлено помилку, через яку тіло  могло зникнути після бою з .

Технічна частина:

  • Виправлено помилку, через яку NPC не могли повернутися на призначені їм місця після Викиду.
  • Виправлено помилку, через яку звуковий ефект при вході в аномалію Ребер міг зациклюватися і повторюватися кожні 10 секунд.
  • Виправлено помилку, коли перехрестя не можна було вимкнути через налаштування.
  • Виправлено проблему, коли всі дії перетягування відбувалися із затримкою в будь-якому контейнері з предметами на локації НТЦ «Малахіт».
  • Покращено позиціонування озвучення. Виправлено проблему, коли гравець міг чути звук лише через один навушник.
  • Виправлено помилку, коли підсвічування предмета не переходило на наступний предмет під час огляду інвентарю за допомогою геймпада.
  • Виправлено десятки помилок EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION та інших вильотів.

Нагадаємо, Tencent купує 25% акцій нового ігрового підрозділу Ubisoft.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.