CD Projekt RED продовжують працювати над новою частиною франшизи The Witcher, і деякі фахівці вже почали уявляти, як може виглядати майбутня гра. Художник Паскуале Скіонті, відомий своєю роботою над Call of Duty і Hellblade, представив концепцію The Witcher 4, створену на базі рушії Unreal Engine 5.
У своєму технодемо, викладеному на каналі Sciontidesign, Скіонті використав версію UE 5.5.0, застосовуючи технології Lumen і Nanite. Демонстрацію було запущено на GeForce RTX 4090 в 3K роздільній здатності.
Розробник стверджує, що весь геймплей записаний на рушії, а сама гра працює в стабільних 60 FPS, показуючи освітлення на основі HDR-купольного зображення та об’ємного туману Atmosphere Volumetric Fog.
Це не перший випадок, коли Скіонті демонструє власні уявлення про вигляд ігор на Unreal Engine 5. Раніше він адаптував для цього рушія Cyberpunk 2077, а першу версію Відьмака на UE5 показав ще у 2022 році.
Щодо офіційного The Witcher 4, інформації поки небагато. Гра, відома під кодовою назвою Project Polaris, вона стане ще одним масштабним RPG-проєктом від CD Projekt RED.
Відомо також, що гра розробляється на Unreal Engine 5, тому уявлення Скіонті про вигляд майбутньої гри можуть бути близькими до реальності.
Нагадаємо, перша гра з відкритим світом від творця Just Cause. Студія Liquid Swords показала скріншоти.