Попри хвилю скандалів, масові звільнення та фінансові труднощі останнього року, ігрова індустрія залишається однією з найдинамічніших у сфері розваг. Аналітики впевнені — попереду лише зростання.
Згідно з новим звітом аналітичного агентства PwC, до 2029 року глобальна капіталізація ринку відеоігор перевищить $300 млрд. Для порівняння: у 2024 році ця цифра складала $224 млрд.
У той час як інші розважальні галузі — зокрема кіно та стримінгові сервіси — стикаються зі спадом інтересу, відеоігри демонструють стабільність і високий прибуток. Особливо це стосується мобільного сегменту, який продовжує бути головним драйвером доходів.
Втім, разом зі зростанням прибутків зростають і витрати. Наприклад, Star Citizen вже зібрала понад $800 млн через краудфандинг, хоча гра досі далека до релізу. А бюджет розробки очікуваної GTA VI, за чутками, може сягнути $2 млрд.
Нагадаємо, Kingdom Come: Deliverance 2 сприяє зростанню туризму.