Ігрова індустрія зростає, капіталізація перевищить $300 млрд до 2029 року — аналітичне агентство PwC

Кристина Фазлієва
28.07.2025

Попри хвилю скандалів, масові звільнення та фінансові труднощі останнього року, ігрова індустрія залишається однією з найдинамічніших у сфері розваг. Аналітики впевнені — попереду лише зростання.

Згідно з новим звітом аналітичного агентства PwC, до 2029 року глобальна капіталізація ринку відеоігор перевищить $300 млрд. Для порівняння: у 2024 році ця цифра складала $224 млрд.

У той час як інші розважальні галузі — зокрема кіно та стримінгові сервіси — стикаються зі спадом інтересу, відеоігри демонструють стабільність і високий прибуток. Особливо це стосується мобільного сегменту, який продовжує бути головним драйвером доходів.

Втім, разом зі зростанням прибутків зростають і витрати. Наприклад, Star Citizen вже зібрала понад $800 млн через краудфандинг, хоча гра досі далека до релізу. А бюджет розробки очікуваної GTA VI, за чутками, може сягнути $2 млрд.

Нагадаємо, Kingdom Come: Deliverance 2 сприяє зростанню туризму.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Коментарі закриті.

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.