Site icon Players

Інсайдер Gabe Follower поділився інформацією про етапи перенесення CS:GO на Source 2

Інсайдер Gabe Follower розповів про проблеми, з якими стикаються Valve при процесі перенесення CS:GO на Source 2. За його словами, головна проблема полягала в неможливості перенести контент користувача на новий движок. Але за інформацією відеоблогера, проблема вже вирішена.

«Source 2 для CS повинен був вийти в 2018 році в бета-стадії. Valve зупинила досить істотна проблема — перенесення користувацького контенту. Для CS:GO існує величезна кількість користувальницьких карт і скінів в майстерні, а також вже випущених в самій грі. Я так зрозумів, на той момент у неї не вийшло придумати хорошу систему автоматичного портування контенту з першого на другий Source.

У період з 2018 по 2020 рік порт робився не дуже активно, тому що в той момент всі ключові розробники були залучені для того, щоб доробити Half-Life: Alyx. Коли вона вийшла в 2020-му, звільнилися руки. Останні два роки, я так розумію, Valve шукає і, по-моєму, начебто вже знайшла рішення, як нормально перенести контент і автоматизувати цей процес. Щоб не вийшло такого, що гра переходить на Source 2 і все з нуля починається.

Valve не хоче, щоб було як з CS 1.6 і CS: Source, коли зробили нову гру, але ніхто не хотів на неї переходити. Тому що навіщо, якщо стара нормально грається? Ідея в тому, що протягом першого періоду після переходу на новий движок гра повинна відчуватися один в один, як і оригінальна. Інакше люди будуть скаржитися. Valve потрібно мінімізувати ризики, все потенційне обурення. Воно все одно залишиться, цього не уникнути, але розробники шукають шляхи меншого опору.»

Нагадаємо, атака продовжує домінувати на Anubis.

Exit mobile version