Інсайдер Gabe Follower розповів про проблеми, з якими стикаються Valve при процесі перенесення CS:GO на Source 2. За його словами, головна проблема полягала в неможливості перенести контент користувача на новий движок. Але за інформацією відеоблогера, проблема вже вирішена.
«Source 2 для CS повинен був вийти в 2018 році в бета-стадії. Valve зупинила досить істотна проблема — перенесення користувацького контенту. Для CS:GO існує величезна кількість користувальницьких карт і скінів в майстерні, а також вже випущених в самій грі. Я так зрозумів, на той момент у неї не вийшло придумати хорошу систему автоматичного портування контенту з першого на другий Source.
У період з 2018 по 2020 рік порт робився не дуже активно, тому що в той момент всі ключові розробники були залучені для того, щоб доробити Half-Life: Alyx. Коли вона вийшла в 2020-му, звільнилися руки. Останні два роки, я так розумію, Valve шукає і, по-моєму, начебто вже знайшла рішення, як нормально перенести контент і автоматизувати цей процес. Щоб не вийшло такого, що гра переходить на Source 2 і все з нуля починається.
Valve не хоче, щоб було як з CS 1.6 і CS: Source, коли зробили нову гру, але ніхто не хотів на неї переходити. Тому що навіщо, якщо стара нормально грається? Ідея в тому, що протягом першого періоду після переходу на новий движок гра повинна відчуватися один в один, як і оригінальна. Інакше люди будуть скаржитися. Valve потрібно мінімізувати ризики, все потенційне обурення. Воно все одно залишиться, цього не уникнути, але розробники шукають шляхи меншого опору.»
Нагадаємо, атака продовжує домінувати на Anubis.