Софія Піхало

4Gamer взяли інтерв'ю у розробників Assassin's Creed: Shadows, виконавчого продюсера Марка-Алексіса Коте та креативного директора Джонатана Дюмона, на рахунок вірності історії в процесі створення.

За словами Алексіса Коте "серія Assassin's Creed — це художній твір, заснований на історії. В основі — конфлікт між лицарями-тамплієрами, які прагнуть контролювати людей, та орденом асасинів, який протистоїть їм, щоб завоювати свободу. Він базується на важливих аспектах історії людства тієї епохи в усьому світі і є тлом для розповіді унікальних історій персонажів" та включає відомі нам паркур, стелс, бій, дослідження карти та розвідку. Джонатан Дюмон додає, що "Assassin's Creed — це як пристрій віртуальної реальності, який дозволяє вам відчути віртуальний світ у реальному житті. Він дозволяє пережити вигадану історію."

Також розробників запитали, що для них означає "вірний історії" та що це означає для Assassin's Creed.

"Це просто реальність у деталях речей. Ми досліджуємо і створюємо епоху, і намагаємося створити світ, який буде переконливим під час гри. Оскільки це вигадка, ми не хочемо говорити: "Це історія цієї епохи!". Ми хочемо, щоб люди дізналися про історичні передумови та загальні події через гру, а потім зацікавилися і пішли в музеї та інші місця, щоб дізнатися про справжню історію. Ми сподіваємося, що гра в Assassin's Creed стане відправною точкою для того, щоб зацікавитися історією", — пояснює Джонатан Дюмон.

Марк-Алексіс Коте наголошує, що з виходу першої гри Assassin's Creed у 2007 році було показано, що ця гра є історичною вигадкою, а певна драматизація створена лише для ігрової забави та світу. Розробники визнають, що припускались помилок на шляху створення ігор серії, але вони створюють гру, вивчаючи історію та передісторію епохи, в якій відбувається дія гри. Їхня мета — створити ефект занурення, яким зможе насолодитися кожен, граючи в гру.

Головним питанням багатьох фанатів серії було вибір протагоніста серії, Ясуке, який був реальною постаттю в історії. Дюмон нагадав про гру за Леоніда в Assassin's Creed Odyssey, а також відзначив цікавість та таємничість Ясуке, які робили з нього ідеального персонажа для художньої літератури. В контексті гри він був обраний також тому, що пов'язував Японію з іншими країнами, наприклад, був привезений до Японії португальськими місіонерами і контрастував з Наое за сюжетом, котрий хоч і є вигаданим персонажем, але також має коріння в історії. Його батько — Фуджібаяші Масаясу, і він також є загадковою особою, підсумовує вибір протагоністів креативний директор.

Розробники згадували про роботи, з яких вони черпали натхнення для створення бойових сцен та вбивства через шьоджі (традиційні напівпрозорі перегородки). Ними стали "13 асасинів", "Секігахара", "Дзатоіті" та роботи Куросави.

Найбільш складним стало зробити ігровий світ живим, технічно та художньо, маючи бажання передати різницю в погоді, в сезонах, в будівлях з вітром, дощем, снігом тощо. І хоча Дюмон згадує, що вони вивчили для створення гри багато, але недостатньо, він також сподівається на розуміння, що Assassin's Creed Тіні — це захоплююча історична фантастика та розважальна гра, виконана з їхньою щирою пристрастю.

Нагадаємо, Ubisoft розповіли про бойову систему в Assassin's Creed Shadows.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.