Запуск InZOI виявився кращим, ніж очікувалося. Попри побоювання, що гра або зазнає краху, або витіснить The Sims 4, реальність виявилася значно спокійнішою.
Менше ніж за добу після релізу Inzoi зібрала понад 87 000 одночасних гравців на Steam, а її рейтинг «дуже позитивний» (86% схвальних відгуків) свідчить про теплий прийом. Це виглядає особливо добре на тлі сучасних релізів великих видавців, які часто супроводжуються хвилею негативу.
Перед запуском у спільноті вирували суперечки, а саме обурення викликало оголошення про використання Denuvo, яке наступного ж дня було скасоване, що дехто сприйняв як турботу Krafton про гравців. Однак замість хаосу і розчарування релізний день пройшов на диво спокійно.
Гра вийшла далеко не ідеальною, користувачі повідомляють про вильоти, проблеми з деякими GPU та дрібні баги. Основний недолік — недостатня наповненість контентом, що є типовим для ігор на ранньому доступі.
Офіційно розробники inZOI не планують додавати мультиплеєр, але фанати гри мають інші плани. Моддер tryfancitymorgue із Discord-спільноти оголосив про розробку мережевого режиму, що дозволить запускати рольові сервери, схожі на GTA 5 RP. Його амбітна мета — реалізувати синхронізацію гравців та створити платформу для кастомних механік, транспорту та унікальних правил.
Автор проєкту хоче зробити так, щоб на одному сервері могло грати до 1000 осіб—звісно, якщо рушій гри дозволить.
Наразі гра доступна по зниженій вартості через ранній доступ в Steam, її ціна 1199 грн. Повна ціна підвищиться лише після виходу версії 1.0, який заплановано не раніше 2026 року.
Розробники раніше заявили, що всі, хто придбає гру на етапі раннього доступу, отримають майбутні доповнення безкоштовно. Уже в травні очікується масштабне оновлення — inZOI отримає інструменти для моддингу, внутрішньоігрові чіткоди та інші нововведення.
Нагадаємо, NAVI програли перший матч групової стадії VCT 2025 EMEA Stage 2.