Софія Піхало

Гравець NAVI Юстінас jL Лекавічус поспілкувався з репортеркою Players Софією Піхало в рамках медіа-дня на IEM Cologne 2024 з CS2.

Перша карта проти SAW була не найкращою для команди. 

Було дуже погано. 

У чому була проблема? Можливо, недооцінка суперника? 

Ні, ми ніколи не виходимо на гру з недооцінкою суперника. Просто ми були трохи здивовані, що вони обрали Nuke, адже це одна з наших найкращих мап. Я б сказав, що це друга найкраща мапа нашої команди, і вони обрали її. Я був здивований, але я також знав, що вони збираються зробити ставку на те, що б перестрілювати нас. Я не думав, що це буде настільки важко. Вони сильно перестріляли мене на пленті «А», тож вони просто робили все, що хотіли. Я відчуваю, що ми не з'явилися на Nuke. Ми почали трохи повільно, але це був приємний дзвінок для пробудження, щоб перейти на мапу 2 і 3.

iM демонструє чудову форму на цьому турнірі. Його особиста статистика - одна з найкращих. Як ти думаєш, що змінилося, що твій товариш по команді так сильно покращив свої показники?

Можливо, він став комфортніше почуватися на мапі. Він знайомий зі стратбуком. Він добре знає нас. Зіграність і хімія покращуються. Я думаю, що це основні причини. 

Думаєш, він зараз не відчуває ніякого тиску? 

Не думаю, що відчуває. Я просто не хочу, щоб він відчував тиск, коли справа дійде до ігор плей-оф, коли йому потрібно буде підтримувати гру на належному рівні. Або, принаймні, він розраховує на те, що йому вдасться продовжувати грати так само, що є справжнім божевіллям. Я бачив, що його рейтинг 1.4. Важко підтримувати такий рівень. Я просто сподіваюся, що він не картає себе за це. 

Гравці та головний тренер NAVI неодноразово говорили, що команда зараз реалізувала максимум 50% свого потенціалу. На цьому турнірі вся команда грає з рейтингом вище 1.0. Чи можна сказати, що ви зараз близькі до оптимальних кондицій?  

Мені здається, що справа не в рейтингу. Просто ми комфортно виграємо свої ігри. І якщо ми продовжимо в тому ж дусі, то, звісно, матимемо вищий рейтинг, ніж зазвичай. Але вся справа в тому, щоб перемагати. Справа не в тому, щоб домінувати над суперником 13:0 чи 13:2. Справа в тому, щоб робити якомога менше помилок. А також просто вдосконалюватися кожного дня.

Чи вважаєш ти, що робота команди цінується вище, ніж особиста робота? 

Так, командна гра цінується набагато вище. Тому що ви бачите команди, я не буду називати імен, але в них багато зіркових гравців. Якщо вони не викладатимуться на 1.3 рейтингових бали, вони програють. А ви не хочете мати нічого подібного. Тому ми покладаємося на команду, а не на окремих гравців. 

Чи допомогла вам гра на Blast Premier Fall Groups знайти свої слабкі сторони та покращити гру перед IEM Cologne? 

У певному сенсі, так. Але з іншого боку, я не хочу сказати нічого поганого. Я не думаю, що це був турнір, який має якесь значення для нашого майбутнього. Ми просто грали, щоб не програти. Ми програли дві гри Liquid. На жаль, ми не бачимо їх у плей-оф Кельна. Тож ми не можемо зустрітися з ними і взяти реванш. Це допомогло нам побачити деякі помилки. Але також ці помилки походять від того, що ми не були настільки голодними. Тому що ти насправді не граєш за трофей. Ти просто граєш, щоб пройти кваліфікацію.

У вас є потенційні суперники у півфіналі - MOUZ або G2. Хто був би для вас більш комфортним суперником? 

Обидва суперники комфортні. Вони обидва досить схожі один на одного.

Як щодо G2, враховуючи вінстрік Алексі над його колишньою командою? 

Так, для історії це круто. G2 було б дуже добре. Навіть незважаючи на те, що ми перемогли їх у гранд-фіналі турніру. Ми також перемогли їх у півфіналі турніру. Я хочу зустрітися з ними у чвертьфіналі турніру. 

Ти дивився вчорашній матч Liquid vs FaZe? Як він тобі? 

FaZe, це просто FaZe.

Звісно, але чи відчуваєш ти, що втратив шанс обіграти Liquid на цьому турнірі? Чи ти все ще хочеш, щоб FaZe також був на цьому турнірі?

Я хочу, щоб FaZe були на турнірі. Але я також не хотів, щоб Liquid вилетіли. Я хотів зустрітися з ними у плей-оф або ще десь. Я просто хотів зустрітися з ними і показати їм, що останні групи були нічим. 

Тож настрій на наступні ігри у тебе чудовий?

Так, звісно. 

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.