Сергій Таран

Корейська професійна ліга LCK з League of Legends, яка є найпопулярнішою в світі, втратила за три роки $30 млн. Про це стало відомо із фінансового звіту організаторів.

Ліга не була прибутковою у 2022 і 2023 роках, але найбільші збитки понесла у 2024 році. Втрати ліги:

  • 2022: $5.6 млн
  • 2023: $9.1 млн
  • 2024: $19.7 млн

Також майже у два рази скоротився загальний дохід, що є великим ударом для ліги. Загальний обсяг продаж зменшився з $19.3 млн у 2022 році до $7.9 млн у 2024.

Однією із головних причин збитків називають те, що була розірвана ексклюзивна угода зі стримінговою платформою Huya, яка приносила LCK значні доходи. Також вплинув турнір Valorant Champions Seoul, який проходив в LoL Park і витрати на нього увійшли до фінансового звіту LCK Corporation.

Сама LCK Corporation повністю належить Riot Games, і не дивлячись на збитковість ліги, компанія може отримувати прибуток за рахунок популяризації гри, продажів скінів, тощо.

На думку експертів, ліга навряд буде закрита, але її бізнес-модель є нежиттєздатною і потребує реформації.

Нагадаємо, Electronic Arts звільнили понад 300 працівників та скасували гру у всесвіті Titanfall.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.