Site icon Players

Microsoft визнали, що включення ігор у підписку Game Pass знижує їх продажі

У документах, які Microsoft надали Управлінню з конкуренції та ринків Великобританії (CMA) компанія зізнається, що додавання ігор підписку Game Pass впливає на їх продажі. Попит на тайтл падає протягом року.

Ця інформація суперечить заяві голови Xbox Філа Спенсера, яку він зробив у 2018 році. Тоді він зазначив, що потрапляння ігор у підписку Game Pass збільшує продажі тайтлів.

Спенсер говорив, що потрапляння гри в бібліотеку Game Pass збільшує кількість гравців і популяризує її, піднімаючи продажі. Хоча під час вивчення угоди зі злиття Microsoft та Activision Blizzard все виявилося навпаки.

Також у звіті CMA згадують, що самі Activision негативно ставляться до додавання своїх ігор до підписки будь-яких платформ. Компанія доводить це тим, що це серйозно впливає на продаж нових релізів.

Нагадаємо, у Британії не схвалили угоду між Microsoft та Activision Blizzard.

Exit mobile version