Вероніка Жовтенька

У документах, які Microsoft надали Управлінню з конкуренції та ринків Великобританії (CMA) компанія зізнається, що додавання ігор підписку Game Pass впливає на їх продажі. Попит на тайтл падає протягом року.

Ця інформація суперечить заяві голови Xbox Філа Спенсера, яку він зробив у 2018 році. Тоді він зазначив, що потрапляння ігор у підписку Game Pass збільшує продажі тайтлів.

Спенсер говорив, що потрапляння гри в бібліотеку Game Pass збільшує кількість гравців і популяризує її, піднімаючи продажі. Хоча під час вивчення угоди зі злиття Microsoft та Activision Blizzard все виявилося навпаки.

Також у звіті CMA згадують, що самі Activision негативно ставляться до додавання своїх ігор до підписки будь-яких платформ. Компанія доводить це тим, що це серйозно впливає на продаж нових релізів.

Нагадаємо, у Британії не схвалили угоду між Microsoft та Activision Blizzard.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.