Вихід Call of Duty: Black Ops 6 у Game Pass обійшовся Microsoft у приблизно $300 мільйонів недоотриманого прибутку, повідомляє Bloomberg. Рішення зробити найпопулярнішу гру 2024 року доступною з першого дня для передплатників стало дорогим експериментом і передувало нещодавньому підвищенню цін на Game Pass Ultimate на 50%.
Game Pass із самого початку приваблював користувачів тим, що пропонував ексклюзиви Xbox у день релізу, такі як Forza Horizon 5 та Halo Infinite. Проте всередині компанії це рішення викликало суперечки — аналітики попереджали, що така стратегія «пожирає продажі великих релізів»
Колишній глава Activision Боббі Котік ще під час суду з FTC у 2023 році заявляв, що не вважає додавання Call of Duty у підписку «комерційно доцільним»:
«Я маю загальне неприйняття ідеї мультиігрових підписок. Медіакомпанії, які перейшли на подібні моделі, часто зазнавали збитків»
Попри це, після придбання Activision компанія все ж додала серію до Game Pass. Хоча продажі Black Ops 6 у США були на 23% вищими, ніж у Modern Warfare 3, 82% копій гри продалися на PlayStation, а не на Xbox чи ПК.
За підрахунками, щоб компенсувати втрати у $300 млн, Microsoft мала б залучити 15 млн нових передплатників Game Pass Ultimate на місяць, або близько 1,25 млн за рік.
Нещодавнє оновлення сервісу свідчить, що компанія поступово відходить від політики «релізів у день виходу». Новий тариф Game Pass Premium коштує стільки ж, як колишній Ultimate, але отримуватиме ігри Xbox лише через рік після релізу — і не факт, що серед них буде Call of Duty.
За даними Bloomberg, фінансова директорка Microsoft Емі Гуд закликала Xbox «знайти інші способи підвищити прибутковість». Компанія, схоже, більше не прагне розширювати частку ринку, а натомість намагається отримати більше від існуючих користувачів.
Нагадаємо, Riot представила Veto — нового агента у VALORANT.