Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко відвідав прес-конференцію на IEM Dallas, де Міхал CARMAC Бліхарц, віце-президент з розробки продуктів ESL, розповів про ставлення компанії до північноамериканського регіону і про стан CS в США. 

«З європейської точки зору, північноамериканський Counter-Strike завжди був надзвичайно важливим, тому що він традиційно був рушієм того, про що гуділа спільнота. Це були Team 3D, Complexity, штаб-квартира яких зараз знаходиться в Далласі, вони змагалися з найкращими європейськими командами, і саме про це говорила спільнота. Це завжди були «зарозумілі американці» проти «брудних європейців» і тому подібні речі.

Тож це завжди було надзвичайно важливим для зростання та розвитку Counter-Strike. Перші професійні турніри, вони були спонсоровані Intel, вони не були зроблені нами. Вони проходили в Далласі, і європейські команди прилітали туди і починали робити речі дуже, дуже цікавими.

Приблизно в 2007 році ми вперше відвідали Північну Америку з Intel Extreme Masters і з тих пір побували там близько 20 разів. Для нас завжди дуже важливо відвідувати Північну Америку, щоб мати контакт з північноамериканською аудиторією та північноамериканськими геймерами, тому що ми розглядаємо Intel Extreme Masters як глобальну серію змагань, а важко говорити про глобальність без Америки. 

Думаю, справедливо буде сказати, що зараз Північна Америка не дуже добре виступає на міжнародному рівні в Counter-Strike. Раніше так було, і не лише в Counter-Strike, а й в інших іграх, таких як Quake чи Warcraft 3, і, знаєте, якщо відмотати час назад, то завжди... технічно Європа чи Азія домінували у відеоіграх, але завжди був один чи два великі північноамериканські чемпіони.

І американці мають можливість вигравати глобальні події. І це те, що, напевно, для Counter-Strike змінилося у 2019 році. Так, у 2019 році Team Liquid, північноамериканська команда, виграла Intel Grand Slam, який є надзвичайно престижним, це одна з найпрестижніших нагород в кіберспорті.

А потім, здається, у жовтні 2019 року, це був ESL One New York, Evil Geniuses виграли його, і це востаннє, коли я пригадую, щоб північноамериканські команди в Counter-Strike вигравали щось значуще. І для того, щоб це сталося, сталося багато речей. Отже, різниця полягає в тому, що загалом щільність гравців високого рівня в Європі набагато вища, ніж у Північній Америці.

У нас є набагато, набагато більше найкращих гравців, з якими можна змагатися в Європі онлайн щодня, ніж у Північній Америці, що завжди було складністю, оскільки ігровий ринок більше, ніж в Європі, розділений між ПК і консолями. В Америці консолі переманюють більше гравців з ПК, ніж у Європі, і це проблема номер один.

А потім у 2019-20 роках з'явився COVID, обмеження на подорожі та інше. Отже, у вас менший пул гравців, менша щільність найкращих гравців, а потім найкращі гравці не можуть подорожувати. Отже, вони тепер повністю відрізані від стилю гри найкращих команд і найкращих гравців, який, я б сказав, знаходиться на конкурентному рівні для північноамериканської катастрофи.

Є багато, багато інших факторів у грі. Але загалом, Cloud9, Cloud9 в 2018 році, вони виграли турнір у Бостоні, Бостон Мейджор. За дванадцять місяців до цієї перемоги вони щонайменше раз на місяць брали участь у глобальних змаганнях.

І у них це не дуже добре виходило. Отже, їм потрібен був рік спроб і помилок, програшів, змагань, підйомів і повторних перемог, щоб виграти титул чемпіона світу, глобальний титул. А тепер у північноамериканських гравців забрали цю можливість майже на два роки.

І це мало величезний вплив. Я вважаю, що це поставило Північну Америку в дуже жорстку позицію аутсайдера». 

Досягай неможливого разом з Lenovo Legion.

Зосередитися на меті, сміливо долати труднощі та завжди рухатися вперед — це філософія Lenovo Legion, яка надихає геймерів досягати успіху, навіть якщо це здається неможливим.

Ще з 2017 року компанія Lenovo допомагає розвивати українське кіберспортивне ком’юніті. (додатково) Компанія зібрала найстаршу в Україні команду геймерів Ageless Shooters, перезапустила найбільший комп’ютерний клуб CyberZone, а також організовує турніри з CS2, Dota2 та VALORANT.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.