Build A Rocket Boy — студія, яку очолює колишній продюсер GTA Леслі Бензіс, готує до релізу нову гру MindsEye. Вона вийде вже 10 червня на Xbox Series X/S, PlayStation 5 та ПК. Але ще до запуску команда заявляє про довгострокову стратегію, проєкт розрахований щонайменше на 10 років.
У коментарі для GamesIndustry.biz Бензіс пояснив, що MindsEye — лише початок великого задуму. Гра регулярно оновлюватиметься, з новим контентом, частина якого розважатиме, а більшість — розвиватиме основну сюжетну лінію.
«Коли ви пройдете всю історію, отримаєте повне розуміння всесвіту MindsEye» — зазначив Бензіс.
Проєкт робить ставку на відкритий світ і мультиплеєр. Гравці зможуть створювати власні пригоди, будувати місії прямо в грі, а згодом навіть формувати цілі ігри з окремих завдань. Студія підтримуватиме найкращий користувацький контент, роблячи його частиною загального ігрового досвіду.
Сюжет MindsEye — лише фрагмент значно ширшої історії.
«Ми відправимося на 10 тисяч років у минуле й майбутнє. MindsEye — це ключ до усвідомлення масштабів нашого всесвіту» — інтригує Бензіс.
Саме тому розробники поки не поспішають ділитися геймплейними подробицями, аби не зіпсувати враження спойлерами.
Окрему увагу приділяють соціальній складовій. Студія прагне створити не просто гру, а середовище для взаємодії, творчості та спілкування. Уже наступного року після релізу MindsEye заплановано вихід мультиплеєрного open-world проєкту, події якого розгортатимуться через рік після основної історії. А між ними вийде ще один світ для вільного дослідження.
Звісно, великі заяви — звична справа напередодні релізу, але реальність може внести свої корективи. Чи вдасться MindsEye реалізувати амбітне бачення — покаже час.
Нагадаємо, Arslan Ash – чемпіон Battle Arena Melbourne 15 з Tekken 8.