Компанія OverActive Media, яка володіє кіберспортивною організацією Movistar KOI, оголосили про свій вихід на китайський ринок.
Зокрема, Movistar KOI буде присутній у соціальних мережах Weibo і на відеоплатформі BiliBili для підтримки контенту, пов’язаного з кіберспортом.
Це рішення також пов’язано з поточним кіберспортивним календарем League of Legends у 2025 році, зокрема і Worlds 2025 у Китаю. Відповідно до звіту Комітету з електронних видів спорту та Китайської асоціації візуальних та цифрових видавництв(ESC), локалізований контент може відкрити більше можливостей для команди та закріпити свою присутність на одному з найбільших кіберспортивних ринків у світі, який має приблизно 490 мільйонів користувачів.
«Вихід на Китай — важливий крок для OverActive Media і частина нашої стратегії зростання на найбільшому ринку кіберспорту в світі», — прокоментував Адам Адаму, генеральний директор OverActive Media.
OverActive Media зі штаб-квартирою в Торонто, Канада, є власником кількох франчайзингових команд разом із Movistar KOI. Крім участі в League of Legends і VALORANT, компанія володіє командою Toronto Ultra з Call of Duty League.
Нагадаємо, SonicFox – переможець Texas Showdown 2025 з Mortal Kombat 1.