Назар Дишлюк

Компанія OverActive Media, яка володіє кіберспортивною організацією Movistar KOI, оголосили про свій вихід на китайський ринок.

Зокрема, Movistar KOI буде присутній у соціальних мережах Weibo і на відеоплатформі BiliBili для підтримки контенту, пов’язаного з кіберспортом.

Це рішення також пов’язано з поточним кіберспортивним календарем League of Legends у 2025 році, зокрема і Worlds 2025 у Китаю. Відповідно до звіту Комітету з електронних видів спорту та Китайської асоціації візуальних та цифрових видавництв(ESC), локалізований контент може відкрити більше можливостей для команди та закріпити свою присутність на одному з найбільших кіберспортивних ринків у світі, який має приблизно 490 мільйонів користувачів.

«Вихід на Китай — важливий крок для OverActive Media і частина нашої стратегії зростання на найбільшому ринку кіберспорту в світі», — прокоментував Адам Адаму, генеральний директор OverActive Media.

OverActive Media зі штаб-квартирою в Торонто, Канада, є власником кількох франчайзингових команд разом із Movistar KOI. Крім участі в League of Legends і VALORANT, компанія володіє командою Toronto Ultra з Call of Duty League.

Нагадаємо, SonicFox – переможець Texas Showdown 2025 з Mortal Kombat 1.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.