
Після тринадцяти років очікування інді-хорор Routine нарешті побачить світ — реліз гри запланований на 4 грудня. Створена британською студією Lunar Software, гра перенесе гравців на занедбану місячну базу, де панує гнітюча атмосфера ретро-футуризму.

Routine вперше представили ще у 2012 році, і тоді вона сприймалася як інді-відповідь на Dead Space та Alien: Isolation. Її перший трейлер — із миготливими екранами, темними коридорами та відчуттям самотності, викликав великий інтерес, але згодом про проєкт забули.
Розробники зізнаються, що кілька разів переробляли Routine з нуля:
«Ми не хотіли випускати гру, яка не відчувається правильно. Краще зникнути на деякий час, ніж випустити версію, про яку потім пошкодуємо» — розповіла команда Lunar Software.
Переломним моментом стало партнерство з видавцем Raw Fury, який підтримав студію фінансово й творчо. Саме завдяки цьому Routine повернулася у 2022 році з новим трейлером і саундтреком від Міка Гордона, відомого за роботами над Doom та Prey.
Routine не пропонує стрілянини, а лише повільний, клаустрофобний хорор, де головний герой озброєний старим діагностичним пристроєм, що допомагає вижити та розгадати таємниці бази. Стиль гри — це своєрідне бачення майбутнього очима 1980-х, сповнене аналогової тривоги й тьмяного техно-жаху.
Routine стала прикладом витривалості інді-розробників — гри, яку не вбили роки мовчання. Якщо фінальна версія виправдає очікування, вона може стати символом того, що навіть через десятиліття маленька команда може створити щось справді унікальне.

Нагадаємо, В мережі з'явились скріншоти скасованої онлайн-гри за мотивами God of War.