Site icon Players

Після виходу патча 7.33 в Dota 2 змінилась рейтингова система

В ніч з 20 на 21 квітня компанія Valve випустила патч 7.33 «Нові фронтири» для Dota 2. Оновлення змінило рейтингову систему в MOBA.

Раніше в грі був рейтинг ELO. Поразка або перемога давала фіксовану кількість ELO, але розробники помітили недоліки в цій системі: «Наприклад, розподіл очок рейтингу поступово знижувався, що створювало небажане скупчення в діапазоні 0—1000. Іншу проблему мали гравці, які робили перерву і їм було дуже складно повернутися до правильного рейтингу, бо їхній попередній рівень навичок уже не відповідав реаліям.»

Тепер рейтингова система в Dota 2 перейшла на алгоритм Glicko, який вже діє в CS:GO. Він дозволить підбирати для матчу гравців одного рівня. Система Glicko буде враховувати різні перемінні при видачі MMR за матч. Наприклад, перемога після довгої перерви принесе більше MMR ніж звичайно, а поразка забере менше.

Також буде враховуватись коефіцієнт передбачуваності результату матчу. Поразка в грі з противником вищого рівня забирає менше MMR, а перемога сильнішого опонента дає більше MMR. Але при цьому система буде працювати в зворотному порядку і за програш слабшому противнику буде видана менша кількість балів.

Перехід на нову систему пошуку матчів відчуватиметься немов початок нового сезону пошуку матчів:

Ще був змінений матчмейкінг на Immortal. Тепер гравців цього рангу не будуть розподіляти на команди випадковим чином. Замість цього будуть обиратися два капітани, які набиратимуть собі команду з восьми доступних гравців. 

Нагадаємо, мапа в Dota 2 стала більша на 40%.

Exit mobile version