Сергій Таран

В ніч з 20 на 21 квітня компанія Valve випустила патч 7.33 «Нові фронтири» для Dota 2. Оновлення змінило рейтингову систему в MOBA.

Раніше в грі був рейтинг ELO. Поразка або перемога давала фіксовану кількість ELO, але розробники помітили недоліки в цій системі: «Наприклад, розподіл очок рейтингу поступово знижувався, що створювало небажане скупчення в діапазоні 0—1000. Іншу проблему мали гравці, які робили перерву і їм було дуже складно повернутися до правильного рейтингу, бо їхній попередній рівень навичок уже не відповідав реаліям.»

Тепер рейтингова система в Dota 2 перейшла на алгоритм Glicko, який вже діє в CS:GO. Він дозволить підбирати для матчу гравців одного рівня. Система Glicko буде враховувати різні перемінні при видачі MMR за матч. Наприклад, перемога після довгої перерви принесе більше MMR ніж звичайно, а поразка забере менше.

Також буде враховуватись коефіцієнт передбачуваності результату матчу. Поразка в грі з противником вищого рівня забирає менше MMR, а перемога сильнішого опонента дає більше MMR. Але при цьому система буде працювати в зворотному порядку і за програш слабшому противнику буде видана менша кількість балів.

Перехід на нову систему пошуку матчів відчуватиметься немов початок нового сезону пошуку матчів:

  • Усі гравці потраплять у короткотривалий режим калібрування, де будуть посіяні відповідно до свого попереднього рейтингу.
  • Калібрування більше не складатиметься з фіксованої кількості матчів. Натомість гравець вважатиметься відкаліброваним, якщо його відповідність рейтингу буде вищою за певний поріг.
  • Після калібрування може трапитися, що ви отримаєте іншу медаль, ніж мали до цього. Однак навіть якщо ваша медаль відчутно зміниться, ви отримаєте можливість грати з гравцями свого рівня.
  • Матчі більше не даватимуть фіксованої кількості очок рейтингу за виграш чи програш. Ця кількість варіюватиметься з урахуванням багатьох факторів, включно з рейтингом і відповідністю рейтингу учасників. Утім ми обмежили максимальні числа за матч, щоб уникнути особливо негативних наслідків.
  • Відповідність рейтингу гравця поступово зменшуватиметься, якщо він не гратиме.

Ще був змінений матчмейкінг на Immortal. Тепер гравців цього рангу не будуть розподіляти на команди випадковим чином. Замість цього будуть обиратися два капітани, які набиратимуть собі команду з восьми доступних гравців. 

Нагадаємо, мапа в Dota 2 стала більша на 40%.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.