Софія Піхало

Після гучного запуску Marvel Rivals режисер Overwatch 2 Аарон Келлер вітає конкуренцію, оскільки легендарний шутер про героїв «ніколи не стикався з “іншою грою, настільки схожою на ту, яку ми створили”, а це означає, що команда Blizzard більше не “перестраховується”, повідомляють GamesRadar+.

Overwatch 2 вже більше десяти років є еталоном жанру, а конкуренти на кшталт Concord та Battleborn падають зі скелі, але все змінилося, коли NetEase запозичила деякі з найкращих ідей Blizzard та ліцензувала популярних супергероїв Marvel. Команда Overwatch ніколи не відступала від своїх планів, тож як вони почуваються зараз?

«Очевидно, що ми перебуваємо в новому конкурентному середовищі, в якому, я думаю, для Overwatch ми ніколи раніше не були, до такої міри, коли існує інша гра, яка настільки схожа на ту, яку ми створили», — сказав Келлер в інтерв'ю GamesRadar+. «У цьому насправді є щось захоплююче з кількох причин». Келлер пояснив, що це «справді чудово» бачити, як Marvel Rivals розвиває знайомі ідеї в «іншому напрямку», але успіх конкурента також «змушує нашу команду — це більше не означає, що ми граємо обережно».

Келлер також вказує на величезні зміни, які відбудуться в наступних сезонах Overwatch 2:

  • оновлювані перки,
  • масштабний режим «Стадіон» від третьої особи,
  • повернення лутбоксів,
  • змагальні черги 6v6,
  • голосування за мапу та можливість банити героїв,
  • нові герої.

«На команду Overwatch чиниться тиск, і значною мірою він є внутрішнім, — повідомив Келлер в інтерв'ю. «Це питання, як нам зробити найкращу з можливих ігор, яку ми можемо? І ми відчуваємо це вже деякий час».

Незважаючи на додатковий тиск, Келлер сказав, що майбутні зміни в 15-му та 16-му сезонах готувалися задовго до того, як Marvel Rivals стала такою, якою вона є. Команда думала про те, як позбутися монотонності, яка може накопичуватися, коли ви граєте в шутер на кшталт Overwatch роками поспіль. Келлер каже, що вони хочуть внести трохи свіжості в гру, але не просто заради різноманітності, хочуть збільшити глибину гри.

«Отже, ми сподіваємося, що здібності додадуть глибини тому, що означає грати будь-яким з наших героїв у грі, і ми сподіваємося, що це додасть стратегії протягом матчу, тому що тепер ви можете вибирати речі, які або посилюють те, що робить ваш герой, або, можливо, ви збираєтеся використовувати це, щоб протистояти тому, що робить хтось з іншої команди», — пояснив Келлер про нові здібності, які можна покращувати.

Нагадуємо, вийшов кінематографічний трейлер присвячений Valorant Masters Bangkok.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.