Софія Піхало

Гравець Team Vitality Робін ropz Кул дав інтерв’ю репортерці Players Софії Піхало після перемоги на IEM Katowice 2025.

Вітаю з перемогою. Це твоя друга перемога тут. Як ти себе почуваєш?

Я почуваюся чудово, у мене просто немає слів. Це те, чого хотіла вся команда, і я дуже радий, що ми змогли це зробити.

Я відчуваю, що тобі вдалося адаптуватися в команді. Наскільки важко було звикнути, грати та перемагати в новій команді?

Я думаю, що роботою, яку ми виконували протягом місяця, ми можемо по-справжньому пишатися. Те, що ми робили перед цим турніром, ми продемонстрували сьогодні і в попередні дні. Ми викладалися на повну, щоб досягти гарного результату в Катовіце, і, на мою думку, це головна причина нашого успіху.

Ми багато говорили про те, як грати. У нас було багато розмов з Apex щодо стратегій, його бачення гри, як йому зручніше робити коли, як він мене розуміє і як я можу грати. Було багато взаємодії між усіма – не тільки між мною та Apex, а й між мною та ZywOo, flameZ, mezii.

Ми обговорювали, як хочемо грати, і я вважаю, що ми добре попрацювали – і ось результат.

Ти всього місяць у команді, і Vitality вже виграли турнір у Катовіце. Чи був ти тією п’ятою частиною пазлу, якої не вистачало для перемоги?

Ніхто не знає, очевидно. Це чудово – приєднатися до команди та виграти IEM Katowice, адже Vitality мали непрості результати тут у попередні роки. Цього разу все інакше. Ми перемогли, і я радий, що команда змогла це зробити.

Також для мене це своєрідний реванш за минулий рік, адже тоді ми двічі програли Spirit у гранд-фіналах. Можливо, я справді був відсутньою частиною успіху в Катовіце, але поки що це невідомо.

У тебе були неймовірні показники на першій карті. Чи очікував ти такої інтенсивної та швидкої другої половини Dust2?

Ні, ми знали, що Dust2 – дуже сильна карта Spirit. У них було 10 перемог поспіль на ній, тож ми очікували складної гри. Але головне було те, що ми добре показали себе індивідуально. У нас вистачало вогневої потужності, і в певні моменти ми просто були кращими за суперника. Тому в підсумку все пройшло легше, ніж очікувалося.

Я думаю, що Dust2 додала нам впевненості, і мені також, тож це був чудовий початок першої половини.

Багато хто бачив Spirit фаворитами, особливо після їхньої перемоги над NAVI, але не Vitality. Чому так, як гадаєш?

Spirit справді були фаворитами, і з цим важко не погодитися. Donk був у феноменальній формі, вони виграли мейджор два місяці тому, BLAST – місяць тому. Всі передумови говорили, що вони найкраща команда світу.

Але коли ти Vitality і щойно зробив зміну в складі, мало хто вірить у перемогу. Проте ми довели, що це можливо.

Що сталося на третій мапі? Ви вигравали 8-4, але потім матч майже дійшов до овертайму.

Ми добре почали на Mirage. Якщо я правильно пам’ятаю, після пістолетного раунду рахунок був 11-4. Це могло бути ще більш домінуюче закінчення, але Spirit добре зіграли на стороні захисту.

Ми віддали кілька раундів, яких не мали програвати – наприклад, ситуацію 4в2 на Т-сайді. Spirit цим скористалися. Але в кінці ми зупинилися, перевели подих і подумали, як закрити гру. І я щасливий, що нам це вдалося.

Чи хтось із вас був емоційним у останніх двох раундах?

Ні, я б не сказав, що хтось емоційно проявляв себе. Багато з нас вже бували в таких ситуаціях. Vitality вигравали Кельн минулого року, у кожного з нас є трофеї. Тому ми розуміли, що фінал не закінчений, поки не піднімаєш трофей. Всі були зосереджені на перемозі, а не на емоціях.

Щодо CS загалом. Які зміни можна зробити, щоб покращити змагальний аспект гри?

Найбільше мені не подобається в CS2 – це MR12. Я сумую за MR15, бо матчі стали надто короткими. Karrigan чи хтось інший вже казав, що зараз бути IGL стало складніше: коли було MR15, можна було поступово будувати гру, змінювати стиль, адаптуватися. Зараз усе закінчується так швидко, що мало що можна встигнути змінити.

Також пістолетні раунди мають занадто великий вплив. Тому, як на мене, потрібно повернути MR15.

А що ти думаєш про зміни в економіці, наприклад, підвищення бонуса за програний раунд з 1.400 до 1.900?

Так, ідея зробити підвищення бонусу за перший програний раунд до 1.900 може бути хорошою. Економіка CT-сайту особливо складна.

Якщо атака ставить бомбу, у них кращий бай у наступному раунді, тоді як CT можуть залишитися без грошей. Тож підвищення бонусу може допомогти. Але знову ж таки, якби повернули MR15, було б більше раундів для маневру.

Останнім часом багато обговорень щодо рейтингової системи Valve. Що ти про це думаєш?

Поточна система, мабуть, ще не ідеальна. Але те, що Valve залучають гравців і турнірних організаторів до діалогу, – це позитивний знак. Це означає, що рейтинг можна швидко налаштувати та зробити справедливішим.

Тому я думаю, що рейтинг можна дуже легко виправити. Потрібно лише підкоригувати формулу і переконатися, що все справедливо. Але так, я думаю, що це можна виправити.

І наостанок, що скажеш своїм фанатам?

Нічого божевільного, просто дякую всім, хто підтримує мене та команду. Це має велике значення, і людям це подобається, і я вдячний за це. Сподіваюся, ви залишитесь з нами та побачите ще не одну нашу перемогу.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.