S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.4 – всі зміни

Сергій Таран
15.05.2025

Студія GSC Game World випустила патч 1.4 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Розробники повідомляють, що оновлення вносить різні покращення та виправлення, серед яких поліпшення поведінки ШІ під час бою. 

Список всіх змін 

Основні зміни

  • Постійний A-Life: сталкери тепер живуть довгим та щасливим життям, аж поки не зустрінуть свою смерть у Зоні.
  • Мутанти тепер можуть ласувати трупами.
  • Мутанти тепер насторожі коли щось чи хтось поблизу них.
  • Покращення бойової системи:
  1. Виправлено помилки та проблеми з тим як NPC використовували укриття. Тепер вони можуть правильно використовувати укриття, та намагатимуться сховатися перед стріляниною і не кидатимуться вперед без належної потреби.
  2. Персонажі тепер можуть використовувати дерева як укриття.
  3. Оновлено анімацію бою та укриття, щоб вона виглядала більш плавною та швидкою.
  4. Покращено те як NPC обирають маршрут для атак зі флангу та покращено перехід в бойову готовність.
  5. Ближній бій на складностях Ветеран та Сталкер ускладнився.
  6. Виправлено проблеми з комунікацією та синхронізацією дій між персонажами в загоні.
  7. Тепер персонажі чіткіше повідомляють про тактичні дії та реагують на події в бою.
  8. Сталкери тепер кидають гранати, коли хочуть вибити ціль з укриття, а не після закінчення часу перезарядки.
  9. Загони тепер мають обмежену кількість гранат, залежно від їхнього рангу та фракції (бандити мають значно менше, ніж військові).
  10. Сталкери навчилися атакувати мутантів в ближньому бою за потреби. Від менших мутантів вони відбиваються ногами.
  11. Сталкери тепер можуть бити ногами гравців, які присіли.
  12. Після закінчення бою сталкери швидко оглядаються в пошуках ворогів, а потім переходять до післябойових дій, таких як пошук хабарчику і лікування поранених.
  13. Більше ніяких снайперів з обрізами. Виправлено проблеми з розсіюванням дробу та нереалістичними балістичними відстанями.
  • Додано низку нових голів для рандомізації NPC.
  • Бюрер тепер може використовувати свої телекінетичні здібності, щоб ловити і кидати гранати.
  • Покращено відображення характеристик зброї в інвентарі. Оновлено панелі характеристик зброї та логіку їх розрахунку.
  • Додано нову характеристику зброї — зручність.

ШІ та Бойова система

  • Виправлено нестабільну поведінку A-life NPC після атак на лігва.
  • Виправлено помилку через яку A-life NPC не рухалися після переходу в офлайн-режим.
  • Покращено поведінку мутантів під час бою.
  • Виправлено проблему, через яку Плоті ховалися щоб напасти на гравця після того, як той уникнув їх атаки в стрибку.
  • Виправлено проблему, через яку щури ігнорували гравця після завантаження збереження, зробленого поблизу них.
  • Покращено те як NPC обирають маршрут в офлайн режимі.
  • Виправлено проблему, через яку NPC міг залишатися живим після падіння в пораненому стані під водою.
  • Виправлено проблему, через яку тіла мутантів стрибали/тремтіли/розтягувалися після вбивства з дробовика або гранатою.
  • Виправлено проблему, через яку патрульні NPC могли застрягнути між собою.
  • Сліпі собаки тепер мирно гавкають, коли поблизу немає гравця.
  • Виправлено проблеми, через які NPC застрягали або проходили крізь двері під час бою.
  • Виправлено проблему через яку після викиду мутанти могли безупинно шукати ворогів поблизу.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли застрягати в позі засідки.
  • Скориговано прицілювання NPC, які знаходяться в низькому присіді.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли залишатися бездіяльними після отримання критичного пошкодження.
  • Скориговано дальність стрільби NPC залежно від їхньої зброї.
  • Скориговано стрільбу з укриття для NPC.

Баланс

  • РПМ-74: збільшено бронепробиття.
  • Вибухи тепер завдають більше шкоди.
  • Збільшено шкоду РПГ.
  • Зменшено летальну відстань для гранат.
  • Збільшено відстань контузії для РПГ.
  • Додано кілька глушників до схованок.
  • Хорс тепер зможе апгрейдити комбінезон «Циркон».
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг двічі встановити апгрейди на фізичний захист для броні ПСЗ-9І «Сокіл».
  • Перебалансовано схованки в регіоні Затону.
  • Покращення відновлення та появу нових аномалій після викиду.

Багфікси, краші, та оптимізація

  • Оптимізовано світло та тіні у багатьох локаціях та регіонах.
  • Покращено LOD для трави у багатьох регіонах.
  • Покращено оптимізацію гірлянд в барі 100 Рентген.
  • Оптимізація продуктивності процесора.
  • Виправлено проблему, через яку на деяких частинах тіл мутантів та NPC не з'являлися сліди від куль.
  • Виправлено проблему, через яку архіаномалія Вихор викидала трупи NPC під карту.
  • Виправлено проблему, через яку аномалія, породжена електричним полтергейстом, була невидимою.
  • Виправлено проблему, через яку витривалість витрачалася, навіть якщо дія була недоступною.
  • Виправлено проблеми, через які NPC не могли досягти скриптованої анімаційної пози, якщо вона була розташована занадто далеко.
  • Виправлено проблему, через яку зомбовані могли провалитися під геометрію рівня.
  • Виправлено проблему, через яку звуки дощу відтворювалися для певних об'єктів розташованих під землею.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг застрягнути за дверима в бункері Сидоровича.
  • Виправлено проблему, через яку не працювала опція прозорості HUD.
  • Виправлено проблему, через яку динамічні тіні, відкинуті ліхтариком, виглядали нерівними.
  • Виправлено проблему, через яку деякі ефекти могли помилково залишатися на гравцеві після завантаження збереження.
  • Виправлено проблему, через яку деякі ефекти не застосовувалися до гравця після завантаження збереження.
  • Виправлено проблему, через яку при виборі поліпшення захисту від радіації на деяких екзоскелетах на панелі характеристик броні відображалося збільшення захисту від псі-впливу.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг потрапити до Прип'яті раніше, перестрибнувши залізничну цистерну на Янові.
  • Виправлено проблему, через яку поламана зброя не мала червоного фону при оснащенні.
  • Виправлено сортування предметів торговця після скасування торгівлі.
  • Виправлено проблему, через яку жоден технік у грі не міг встановити «Покращення додаткового ствола» на снайперські гвинтівки СВДМ-2 та Рись.
  • Виправлено проблему, через яку мутанти з телекінетичними здібностями не могли підбирати або кидати предмети чи трупи безпосередньо в гравця.
  • Виправлено проблему, через яку Баюн не завдавав шкоди під час стрибка з атакою.

Основна сюжетна лінія, побічні місії та відкритий світ (Наявні спойлери)

  • Виправлено проблему, через яку завдання Знайти Духа не завершувалося, якщо гравець знову розмовляв з Духом одразу після завершення діалогу під час місії Рубіж.
  • Виправлено проблему, через яку  не з'являвся на даху комунікаційного центру під час місії Останній ривок, якщо гравець відволікав його гранатою.
  • Виправлено проблему, через яку  не підходив до , щоб розпочати діалог з гравцем під час місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено проблему, через яку ошийник Снорка не реєструвався підібраним, якщо тіло Снорка зникло під час місії В ім'я науки.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг застрягнути за двома дверима бункера в шлюзах під час місії Останні приготування.
  • Виправлено проблему, через яку Макс Субота був мертвий і зникав для деяких користувачів під час місії Загублені.
  • Виправлено проблему, через яку частина ігрового світу зникала на виході з підземної телепортаційної кімнати під час місії Долиною смертної тіні.
  • Виправлено проблему, через яку  залишався в A-позі після бою під час місії Військовий кріт.
  • Виправлено проблему, через яку місія Справа честі не завершувалася, якщо гравець вбивав усіх Долгівців після .
  • Виправлено проблему, через яку Скіф міг померти від кровотечі в кат-сцені після  під час місії Військовий кріт.
  • Виправлено проблему, через яку двері, що ведуть з бази Полудня, були зачинені під час місії Як у старі добрі.
  • Виправлено проблему, яка заважала повернутися в тунель після того, як його відкрив сканер під час місії Рубіж.
  • Виправлено проблему з відсутністю Ріхтера під час місії Рубіж.
  • Виправлено проблему з неможливістю проходження місії Як у старі добрі, якщо запобіжник був викинутий з інвентарю.
  • Виправлено проблему, через яку місія Колізей «Волі» була відсутня, якщо персонаж гравця телепортувався до Ростока за допомогою провідника.
  • Виправлено проблему з неможливістю поговорити з Дубним під час місії По гарячих слідах.
  • Виправлено проблему із заблокованим бункером під час місії Рубіж.
  • Виправлено проблему, коли не можна було поговорити з Рузвельтом під час місії Легенди зони.
  • Виправлено проблему, коли завдання Дістатися до вертолітного майданчика не завершувалося під час місії Хранителі порядку.
  • Виправлено проблему, через яку камера гравця могла застрягти на трупі, якщо гравець зберігав/перезавантажувався під час місії на Зруйнованому мосту, регіон Затон.
  • Видалено зайві невидимі колізії посеред бару Ганжі на базі «Росток».
  • Виправлено помилку, через яку коментарі Ріхтера та Мольфара в місії Важке пробудження могли застрягти, що призводило до постійних викидів після місії По гарячих слідах.
  • Виправлено проблему, через яку дружні NPC були недоступні для взаємодії під час місії Світанок нового дня, якщо гравець кидав гранати всередину депо.
  • Виправлено помилку, коли укриття на базі Полудня не захищало гравця після збереження/завантаження під час місії Як у старі добрі.
  • Виправлено помилку, коли повторювані місії від різних торговців застрягали на етапі винагородження.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг поговорити з Косим під час місії Голка в копиці сіна, якщо продав його артефакт.
  • Виправлено помилку, через яку місія Останнє полювання Сивого не завершувалася, якщо олень-мутант деспавнився.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг віддати портфель Султану під час місії Порожнем, якщо він вбивав сталкерів із засідки перед тим, як поговорити з ними.
  • Виправлено помилку, через яку гра не просувалася після розмови з Сенкевичем у місії Лампа й метелики, оскільки поблизу був відсутній NPC радист.
  • Виправлено помилку, коли на Ріхтері не було маркера під час етапу Принесіть нашийник в місії Невеликий інцидент.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг застрягти в підвалі біля кладовища під час виконання місії Око бурі.
  • Виправлено помилку, через яку  не з'являвся біля таємного входу  у місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг покинути лабораторію  без можливості повернутися назад під час штурму в місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено помилку, коли Акопян відмовлявся розмовляти з гравцем під час місії Жирний навар.
  • Виправлено помилку, через яку гравець не міг просуватися по сюжету після досягнення  під час викиду в місії Долиною смертної тіні.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг перервати катсцену  і застрягти в кімнаті з Ріхтером під час виконання місії Останнє бажання.
  • Виправлено проблему, через яку діалог зі Шрамом був недоступний для деяких гравців під час місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено проблему, коли місія На межі могла початися після 
  • Виправлено помилку, коли місія Те, що залишилося не могла бути завершена, якщо гравець погоджувався кинути тіла вартівців в аномалію.
  • Виправлено помилку, коли  занадто часто ухилявся і майже не атакував гравця під час бою.

Технічна частина

  • Покращено пошук маршруту для NPC.
  • Невелике покращення скриптових анімацій NPC.
  • Людські персонажі, які вмикають ліхтарики, тепер трохи краще освітлені та краще помітні в темряві.
  • Покращено звук для гранат, кинутих назовні із закритої локації.
  • Додано нове укриття в їдальні хімічного заводу.
  • Додано укриття в кімнаті техніка на станції рейнджерів, регіон Затон.
  • Покращено анімацію та реалістичність облич.
  • Покращено звуки удару болта по поверхнях.
  • Прибрано зайвий ефект розмиття на панелі стану гравця під час торгівлі.
  • Додано панель стану гравця в меню торгівлі.
  • Додано нові анімації смерті та звукові ефекти для ураження електричним струмом, кислотою, кулями та укусів щурів.
  • Виправлено проблему, коли при пострілі по ковбасі з'являлися частинки крові
  • Виправлено проблему, коли качки могли полетіти у воду після пострілу в них.

Нагадаємо, у мережі знайшли перший трейлер Clair Obscur: Expedition 33, ще до зміни назви та стилю.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.