Студія GSC Game World випустила патч 1.5.1 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Оновлення сконцентроване на виправленні різних проблем.
Список всіх змін
- Виправлено проблему, через яку підказки взаємодії могли зникати після збереження/завантаження.
- Виправлено проблему, через яку деякі NPC не ховалися від викиду в офлайн-режимі.
- Виправлено проблему, коли NPC могли тупцювати на одному місці.
- Виправлено проблему, коли два бандити Варана безпричинно атакували гравця під час місії Король гори.
- Виправлено проблему, коли гравець міг покинути лабораторію X-17 на ліфті без можливості повернутися під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, коли трупи NPC могли потрапити не на своє місце якщо їх підібрати вдруге.
- Скориговано положення іконки індикатора грошей і ваги в інвентарі гравця.
- Виправлено проблему, коли Фауст міг зависати під час бою під час його спеціальної атаки.
- Виправлено проблему, коли контекстне меню не можна було відкрити двічі для одного і того ж предмета у вікні лутингу.
- Виправлено проблему, коли труп NPC міг відлітати після вбивства пострілом в голову.
- Виправлено 2 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION краші.
- Виправлено проблему, коли місія Штурм «Дуги» могла застрягнути, якщо гравець спав перед розмовою зі Шрамом.
- Виправлено проблему, коли значення FOV автоматично скидається до 110 на ультрашироких моніторах.
- Виправлено проблему, коли мутанти A-life і NPC могли з'являтися в мирних зонах (таких як хаби, місця головних квестів тощо).
- Виправлено проблему, коли ліва рука NPC могла бути в неправильному положенні, коли NPC тримає пістолет.
- Виправлено проблему, коли NPC могли застрягати один в одному під час патрулювання.
- Виправлено проблему, коли налаштування масштабування вікна одночасно впливало на гру в режимах Повноекранний \[безрамковий] та Віконний.
- Виправлено проблему, коли Щерба не мав діалогового варіанту для отримання нашийників під час місії В ім'я науки.
- Zone Kit: Нове оновлення MOD SDK буде підтримувати контент з Патчу 1.5.1. Будь ласка, оновлюйте збірку, щоб отримати останні зміни контенту та зменшити ймовірність нестабільної роботи модифікацій.
Нагадаємо, S.T.A.L.K.E.R. 2 офіційно анонсували для PS5.