Кристина Фазлієва

Журналістам вдалося дізнатися, як просувається розробка Star Citizen — найдорожчої гри в історії. Проєкт, що вже перебуває в розробці понад 12 років, залишається найамбітнішим і найдорожчим у світі відеоігор. Star Citizen є масштабним космічним симулятором, який об’єднує дослідження, космічні бої, торгівлю та життя у відкритому світі.

Від часу анонсу у 2012 році гра зібрала понад $700 мільйонів через краудфандинг, обіцяючи новаторський ігровий досвід. Компанія стикається з постійними затримками, розчаруванням гравців і проблемами всередині студії Cloud Imperium Games (CIG).

Зараз фінансове становище студії стає все більш напруженим, а нещодавні звільнення та замороження зарплат сигналізують про проблеми. Співробітники відзначають неефективні витрати та управління, вказуючи на те, що проєкт може бути в критичній точці.

Том Хендерсон з Insider Gaming поспілкувався з нинішніми та колишніми працівниками Cloud Imperium Games, студії, що розробляє Star Citizen.

З їх слів стало відомо про складнощі, які виникли у процесі створення гри та її спін-офу Squadron 42.

Багато хто з працівників вважає, що студії необхідна серйозна реорганізація, аби уникнути катастрофи. Деякі співробітники навіть вважають, що Cloud Imperium Games уже перетнула точку неповернення, оскільки витрати перевищили 700 мільйонів доларів зібраних коштів, і ресурси майже вичерпалися.

На початку 2024 року компанія скоротила близько 100–150 співробітників, прагнучи зробити це без зайвого розголосу. Тим, хто відмовився підписати угоду про нерозголошення, було відмовлено у вихідній допомозі.

Попри це, інформація про звільнення все ж потрапила до медіа, змусивши Cloud Imperium Games визнати скорочення "невеликої кількості" працівників. Фінансові труднощі також відчутні серед тих, хто продовжує працювати в компанії: підвищення зарплат було заморожено, що особливо відчутно в умовах зростання вартості життя.

Деякі співробітники жартують, що єдине покращення в новому офісі — це бариста, який готує каву. Співробітники також критикують студію за те, що вона витрачає гроші гравців на облаштування офісу в стилі Star Citizen, при цьому жертвуючи функціональністю заради естетики. Креативний процес розробки також викликає невдоволення.

Рушій Star Engine, побудований на основі CryEngine, працівники описують його як "монстра Франкенштейна", з постійними змінами функцій. Голова студії Кріс Робертс постійно втручається у процес розробки, часто затримуючи ухвалення рішень на дні.

Стало відомо, що Cloud Imperium Games працює ще над третім проектом — грою в жанрі середньовічного фентезі. Наразі деталей небагато, але студія сподівається, що цей проект допоможе урізноманітнити портфоліо та привернути нову аудиторію.

Також активна робота ведеться над Squadron 42, щоб отримати додаткові фінанси для завершення основної гри. Студія планує презентувати демо першого розділу Squadron 42 на CitizenCon 19-20 жовтня 2024 року, а також показати нові оновлення для Star Citizen.

Нагадаємо, мінветеранів України проведуть три турніри з CS2, FIFA і Dota 2 в рамках змагань "Ігри Ветеранів".

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.