Після 24-годинного збою PlayStation Network на вихідних Sony пояснила проблему як «операційну» та вибачилася за незручності.
У твіті компанія підтвердила відновлення сервісу та пообіцяла п’ять додаткових днів підписки PlayStation Plus як компенсацію.
Однак багато користувачів PlayStation хочуть дізнатися більше про причину збою, зокрема ті, хто пам’ятає масштабний витік даних PSN у 2011 році.
«Враховуючи те, що сталося тоді, нам потрібно знати, чи варто хвилюватися за свої платіжні дані» — написав один із користувачів соцмереж.
Інші вказують на відсутність прозорості Sony — «Мило, але чи можете ви пояснити, що сталося і як це не повториться?»
Збій зачепив не лише онлайн ігри, а й проєкти для одного гравця, які вимагають автентифікації на сервері. Навіть GameStop встиг пожартувати про ситуацію, натякнувши на перевагу фізичних копій ігор, але цей коментар викликав більше насмішок через зміну фокусу компанії.
Деякі сторонні видавці, чиї ігри постраждали, також відреагували. Capcom продовжила наступний бета-тест Monster Hunter Wilds, а EA — подію у FC 25.
Наразі Sony обмежилася лише двома твітами — один із підтвердженням збою, інший із вибаченнями та компенсацією. Проте гравці продовжують вимагати чіткіших пояснень і гарантій, що подібне не повториться.
Нагадаємо, паркур і нелінійність | Геймдиректор Avowed про головні особливості гри.