У нещодавньому звіті компанія Sony поділилася деталями щодо майбутнього PlayStation і стратегії Sony Interactive Entertainment. Найбільше уваги привернула відверта оцінка від президента і CEO SIE Хідеакі Нісіно щодо потенційного виходу Xbox з ринку.
Коли у нього запитали, як на компанію вплине зникнення конкурента у вигляді Xbox, Нісіно наголосив, що конкуренція має ключове значення для розвитку всієї індустрії.
«Ми вважаємо, що конкуренція в бізнесі є здоровою і підштовхує нас до інновацій. Існує кілька учасників, які разом рухають ігрову індустрію вперед. Хоча з’являються нові моделі взаємодії, ми впевнені у своїй нинішній стратегії»— пояснив він.
Також Нісіно прокоментував перспективи хмарного геймінгу. Він визнав, що технологія активно розвивається, але наразі має кілька серйозних обмежень. Зокрема, стабільність мережі залишається поза контролем компанії, а сама модель стримінгу — витратнішою, ніж класичні продажі ігор.
«Хмарний стримінг добре прогресує з технічної точки зору, як ми продемонстрували за допомогою наших пропозицій, але стабільність мережі від кінця до кінця не перебуває під нашим контролем. І вища вартість за час гри порівняно з традиційною консольною моделлю залишається проблемою»— сказав він.
За словами Нісіно, більшість гравців досі віддають перевагу класичному ігровому досвіду без залежності від інтернету.
«Хмарний геймінг надає додаткову опцію для доступу до контенту, але гравці, як і раніше, хочуть насолоджуватись іграми незалежно від умов мережі. І PS5 та PS5 Pro, я вважаю, підтвердили цю тезу» — додав Нісіно.
Нагадаємо, Senzu в матчі проти G2 на Austin Major встановив рекорд мейджорів з CS2 за кількістю фрагів за одну мапу.