Журналісти поділилися першими враженнями від South of Midnight — пригодницької гри від Xbox, яка захоплює візуально, але викликає сумніви щодо геймплею.
IGN відзначає, що головна перевага South of Midnight — її унікальна стилістика та подача світу. Розробники надихалися фольклором американського Півдня, використовуючи stop-motion анімацію та казкові мотиви. Візуальний стиль нагадує лялькові мультфільми, а завдяки увазі до деталей оточення здається живим. Важливу роль відіграє звуковий супровід, а саме фолк-музика, яка підсилює містичну атмосферу й занурює у світ гри.
TheGamer акцентує увагу на платформерні механіки. Гейзел може стрибати та бігати по стінах, що створює відчуття свободи у дослідженні локацій. Проте платформінг викликає питання, камера іноді поводиться незручно, а управління здається занадто плавним, що може впливати на точність рухів.
Бойова система отримала змішані відгуки. За словами Eurogamer, бої з Хаїнтами будуються на магічних атаках — Гейзел може притягувати ворогів, відштовхувати їх і тимчасово знерухомлювати. Однак сутички здалися оглядачам надто простими й не надто динамічними.
South of Midnight залишає хороше перше враження, проте, якщо розробники зможуть доопрацювати ці механіки, гра має шанс стати не лише естетично привабливою, а й захопливою у довгостроковій перспективі.
Реліз South of Midnight запланований на 8 квітня 2025 року.
Нагадаємо, Assassin’s Creed Shadows дозволить проходити гру майже повністю одним персонажем.