sycrone про поразку у фіналі IEM Cologne 2025:«Можливо, нам сьогодні не вистачило впевненості»

Софія Піхало
03.08.2025
Партнер проєкту — GGBET, офіційний ліцензований букмекер для справжніх фанатів кіберспорту! Широка лінія на понад 70 видів спорту дозволяє обирати тільки найкращі події. Бренд є партнером зірок світового кіберспорту і створює унікальний український контент в Telegram-каналі. GGBET — Тримай свою лінію!

Головний тренер MOUZ Денніс sycrone Нільсен дав інтерв’ю спеціальній кореспондентці Players Софії Піхало після поразки від spirit у гранд-фіналі IEM Cologne 2025 з CS2.

Дякую за сьогоднішню гру та виступ вашої команди. Як ви почуваєтесь після поразки з рахунком 0–3?

Я дуже розчарований. Грати тут сьогодні, бачити так багато фанатів MOUZ… Я дійсно хотів показати більше, дотягнути хоча б до четвертої мапи, до п’ятої. Думаю, вони на це заслуговували. Це досить гірке відчуття — вилетіти ось так. Принаймні на цю мить я розчарований. Але якщо дивитися на плей-оф загалом, то те, як ми змогли повернутись у грі проти FURIA, знову показати нашу стійкість. І наша перемога над Vitality — це був величезний крок вперед для нас. Думаю, це дві головні позитивні речі, які ми винесемо з цього турніру.

Spinx вчора сказав нам, що це справжній крок щоб здобути впевненість. Як ти вважаєш, у вас було занадто багато впевненості, щоб перемогти Spirit? Чи ви спокійно готувалися до них сьогодні?

Одразу після гри з Vitality ми всі сказали собі, що це не та перемога, яку слід святкувати. Попереду робота, і цього недостатньо… Тож я б не сказав, що ми були надто самовпевнені. Можливо, з іншого боку, нам сьогодні не вистачило впевненості. Я думаю, що це був ключовий момент, якого бракувало.

Що, на твою думку, пішло не так, коли ви вели 8–4 і в підсумку програли мапу? Адже в них стався камбек.

На Ancient, на другій мапі.

І Mirage також була поганою.

Думаю, Mirage була досить... Я не пам’ятаю матч повністю, але, здається, він був ближчий.

Ближчий. Друга карта завершилася 13–11.

Ми вели 8–4 на другій.

То що, на твою думку, сталося?

Spirit, як на мене, грають один із найкращих Ancient у світі. Вони дуже добре вміють ставити тебе у складні ситуації. Вони зберігають свої смоки. chopper і donk обидва сиділи в диму під сайтом. Можливо, ще з першого смоку. І вони знову кидають дим, щойно ти намагаєшся зайти глибше в Donut або Cave. Ми це знали перед грою, тому мали готуватися до таких раундів. Або треба було виштовхувати їх зі смоку, або бути дуже вибуховими й проривати одразу. У деякі критичні моменти ми не вловили таймінг. Ми недостатньо «виштовхували». І вони змушували нас грати в такі ситуації, коли ми або йдемо на стак, або йдемо через дим, і це не спрацьовувало. Це, у поєднанні з тим, що ми не виграли жодного пістолетного раунду — ось і результат на Ancient. Але думаю, Spirit просто чудово грають Ancient.

Як ти вважаєш, у donk бувають щасливі моменти та багато фрагів завдяки цьому? Чи він просто настільки агресивний, а інші хлопці не можуть відповідати такому рівню агресії, тож він просто частіше пікне їх?

У donk’а немає нічого випадкового. Він — феномен. З тією стабільністю, з якою він грає, особливо на цій ролі — він унікальний у цьому плані. Звісно, коли ти граєш проти такого гравця, потрібно слідкувати, щоб він не отримував легкі мультикіли. Добре тримати дистанцію між гравцями, правильно використовувати гранати. Коли гравець такого рівня, його важко зупинити. Тож іноді він справді виграє раунд. Але важливіше — як ти на це реагуєш.

Бо здається, що вся команда грає навколо його фрагів. І стратегія — дати йому простір, аби він зробив ці фраги.

Що ви будете робити далі? Який наступний турнір і ваша підготовка?

Для нас важливо поговорити про наші емоції, а також про стратегічні висновки з цього турніру. Зазвичай Кельн — це кінець сезону. А тепер це початок сезону. Тож нам потрібно подивитися, що ми можемо винести з цього досвіду. Яка зараз мета по мапам? Які кроки ми можемо зробити у своїх ролях? Ось стоїть Людвіг. Brollan — наш молодий капітан. Думаю, він зробить важливі висновки. Вся команда — теж. Далі ми їдемо до Гамбурга, де у нас офіс. Завтра ми будемо там і проведемо ще один буткемп. І ми зосередимося на кваліфікації на BLAST Bounty.

Я бачила, що Brollan був у дуже пригніченому стані. Чи вважаєш ти, що твоя робота як тренера плюс психолога має зараз зіграти свою роль? Адже він молодий, але він ще вчиться бути тим гравцем, на якого інші можуть покластися, очікувати підтримки.

Так, ти права. Вони всі молоді. А щодо Brollan’а — на ньому, мабуть, найбільше відповідальності в команді. Це важко — відчувати, ніби ти підвів команду. Ми не виграли багато раундів за Т, це важко для кожного. А для нього особливо, бо він дуже молодий у цій ролі. Він наш інгейм-лідер лише шість місяців, може навіть менше. Тож у нього багато висновків попереду, також як для лідера. Це те, над чим працює наш спортивний психолог, і я також. І поки він залишається відкритим до навчання — а в нього вже є якості та здібності як у гравця — це ставить його у дуже хорошу позицію. Я маю на увазі, грати фінал у Кельні у 23 роки й бути капітаном? Уяви, якщо він прокачає це протягом наступного року-двох. Він може мати довгу переможну кар’єру.

Я сподіваюся на це і бажаю вам удачі та хороших результатів у наступних турнірах. Дуже дякую.

Дякую.

РЕКЛАМА
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Коментарі закриті.

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.