Французька кіберспортивна організація Team Vitality запускає нове креативне маркетингове агентство RushBee.
Зазначається, що агентство пропонуватиме креативні рішення для об'єднання цифрових моделей поведінки та трендів, зосереджуючись на захопливому брендовому досвіді для поколінь Z і Alpha, що виходить за межі кіберспорту. Керувати компанією буде Франсуа-Ксав'є Руа, який раніше працював в M6 Music, Paramount Media Networks та Endemol.
Агентство планує використовувати цифрові платформи, такі як Twitch, TikTok і YouTube, щоб налагоджувати зв’язок між брендами та аудиторією й розповідати історії.
Створення нового такого підрозділу каже про прагнення Vitality побудувати більш стійку бізнес-модель, яка виходить за межі суто змагальних досягнень.
«Створення RushBee ідеально відповідає нашій дорожній карті на 2025–2027 роки та знаменує собою стратегічний поворот для Team Vitality», — прокоментувала Амелі Кане, директорка зі стратегії та розвитку бренду в Vitality.
Нагадаємо, KrizzeN перейшов з Monte в FURIA на позицію помічника тренера.