Сергій Таран

Французька кіберспортивна організація Team Vitality та мережа супермаркетів ALDI розпочали нову колаборацію, метою якої є боротьба з токсичністю щодо жінок та просування різноманітності в кіберспорті.

В рамках кампанії вже вийшов відеоролик, в якому гравчині Vitality та представниці індустрії розповідають про свій досвід боротьби з мізогінією в іграх та кіберспорті. Кожна з них читає та реагує на негативні коментарі, обговорюють, як це впливає на їхнє психічне здоров'я та ігрову продуктивність.

Нагадаємо, зйомки другого сезону серіалу за Fallout розпочнуться в листопаді.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.