Тестувальник S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl повідомив, що навіть у режимі "продуктивність" гра працює нестабільно на Xbox Series X.
На сабреддіті, присвяченому Xbox, користувач під ніком OrfeasDourvas поділився своїми враженнями: "Як не було прикро говорити, гра працює не дуже добре. І вже точно не плавно. Грав на продуктивності" — написав він, додавши, що графіка здається “брудною” хоча ефекти погоди та деталі світу справляють враження.
При використанні VRR (технології змінної частоти кадрів) ситуація значно покращується.
Незважаючи на технічні недоліки, тестувальник відзначив захопливий саунд-дизайн, складний штучний інтелект ворогів та технологію A-Life 2.0, яка створює динамічний і живий світ гри. OrfeasDourvas зізнався, що система A-Life може впливати на продуктивність, але вона створює унікальну атмосферу, яка дозволяє відчути себе частиною Зони.
Раніше GSC Game World опублікувала системні вимоги для гри і вони виявились не зовсім правдивими. GSC Game World зазначали, що для 4К-роздільної здатності та 60 FPS на ультра-налаштуваннях потрібен комп’ютер з RTX 4080. Проте тести Nvidia показали, що навіть RTX 4090 не забезпечує стабільних 60 FPS.
Представник GSC у Discord уточнив, що такі показники досяжні лише за використання технологій апскейлінгу, таких як DLSS, TSR або їхні аналоги. "Для досягнення заявленої продуктивності слід використовувати технологію апскейлінгу TSR на мінімальних налаштуваннях, а на середніх, високих і епічних — DLSS, TSR та їхні аналоги"
GSC також пояснила інцидент із блокуванням гравця у Steam-спільноті за критику системних вимог. Компанія вибачилася за помилку нового модератора та відновила доступ гравця.
S.T.A.L.K.E.R. 2 підтримуватиме Nvidia Frame Generation для карт RTX 4000 та AMD FSR для молодших моделей Nvidia і AMD, що має забезпечити продуктивність, заявлену у вимогах.
Нагадаємо, S.T.A.L.K.E.R. 2 кандидат на звання найкращої гри 2024 року.