Хоча до релізу The Witcher 4 ще далеко, інтерес до гри зростає — особливо після її появи на презентації State of Unreal. CD Projekt RED називає проєкт «найамбітнішою грою про Відьмака у відкритому світі», і нещодавно наративний директор Філіп Вебер поділився важливою деталлю: в грі не буде так званих fetch quests — квестів типу «принеси-подай».
В інтерв’ю GamesRadar Вебер згадав, що ця установка виникла ще під час розробки The Witcher 3: Wild Hunt, і вона залишається актуальною.
«Ми не робимо квестів "подай-принеси"» — підкреслив він.
За словами Вебера, дизайнери запропонували «в десять разів більше ідей, ніж зрештою потрапить у фінальну версію гри».
CD Projekt RED традиційно не уникає важких і морально неоднозначних сюжетів — як це було, наприклад, у лінії Кривавого Барона. Вебер пояснив, що студія не дає простих відповідей, а ставить запитання.
«Ми не робимо це просто для ефекту. Ми робимо це тому, що є питання, які варто досліджувати — не обов’язково вирішувати. Я вважаю, якщо ви взагалі не ведете таких дискусій, то ймовірно, не створюєте мистецтва» — зазначив він.
«Можливо, нам треба бути сміливішими? Зайти глибше? Можливо, це зворушить гравців неочікуваним чином. Але ми повинні вести ці розмови — інакше подібне створити просто неможливо» — додав Вебер.
Обіцянка відмовитися від механічних завдань і фокус на серйозному наративі ще більше підігрівають очікування щодо четвертого «Відьмака». Схоже, студія має намір знову підняти планку.
Нагадаємо, NAVI посіла друге місце в ALGS: 2025 Split 1 і пройшли на Esports World Cup 2025 з Apex Legends.