Мінь Ле, відомий як Gooseman і один із творців легендарного шутера Counter-Strike, порівняв сучасну ситуацію з читерством у відеоіграх із епідемією. За його словами, зараз кількість гравців, які використовують чити, сягнула рекордних масштабів.
«Це саме епідемія. Коли двадцять років тому ми випустили Counter-Strike, з читами теж були проблеми, але все було зовсім не так. Тоді я зустрічав підозрілих гравців у 5-10% матчів. Зараз же — у 40%, а то й 50%» — ділиться Gooseman.
Також він зазначає, що така ситуація шкодить усім учасникам індустрії, гравці втрачають інтерес до гри, а розробники мотивацію, бачачи, як їхня праця знецінюється. При цьому, за його словами, індустрія бореться з проблемою не перший рік.
Деякі студії вже застосовують агресивні методи — Riot Games має спеціальний аналітичний відділ, який проникає в читерські спільноти, Marvel Rivals завершує матчі з підозрілою активністю достроково, а Activision нещодавно відзвітувала про понад 136 тисяч заблокованих акаунтів у Call of Duty: Black Ops 6.
Нагадаємо, два жіночих склади NAVI з Mobile Legends: Bang Bang виступлять на Esports World Cup 2025.