З 23 червня по 6 липня в Стамбулі пройшов PMSL Europe: Spring з PUBG Mobile, в рамках якого команди змагалися не лише за призовий фонд у $200 тис., а за путівку на Чемпіонат світу з кіберспорту.
Склад Boars Gaming посів підсумкове восьме місце і не зміг кваліфікуватися на Esports World Cup. До заключного дня змагань Кабани підходили на третьому місці, проте змогли набрати всього 14 очок і випали із четвірки, яка вийшла на EWC.
Ми поспілкувалися із Андрієм TUL1KA про причини такого виступу команди.
Перше питання, воно ж головне. Що сталося третього дня? Фактично, результат заключного дня зруйнував всі досягнення перших двох і залишив команду без чемпіонату світу.
Думаю, проблема в тому, що недобрали свої очки в перші два дні, де було багато можливостей забрати такий запас поінтів, що на третій день можна було вже забезпечити собі прохід далі, а не боротися з 10 командами за топ-4.
Чому тоді не вдалося забезпечити гандикап в перші два дні?
Було багато програних топ-1.А хороший лейт від команди – це досвід гри разом. На жаль, вимушена заміна за тиждень до самого турніру вплинула більш за все саме на цей аспект гри.
Хто із суперників здивував якимись незвичайними рішеннями, тактиками?
В кожної команди були заготовки на різні стадії турніру. Фінал йшов дуже рівно і до останньої гри була інтрига, хто пройде далі. Думаю, кожна команда, яка боролась за прохід в фіналі, гідна похвали. Особливо ті, хто пройшли.
Які загальні враження від турніру? Від організації, від суперників? Від атмосфери?
Дуже крутий стаф, готовий знайти вихід і допомогти в будь-якій ситуації. На рахунок атмосфери, то турецькі фани дали відчуття справжнього фіналу.
Чи не тисло на команду те, що вболівали фактично проти вас, бо більшість команд були саме з Туреччини? Чи могло це вплинути на результат?
Особисто на мене це не тисло і, на мою думку, в форматі 16 команд, коли вболівають фактично за одну-дві команди, впливає це не так сильно як припустим в CS, коли в тебе зустріч 1vs1. При цьому ефект може бути різний, як і для команд за яких вболівають, так і проти кого. Все залежить від ментальності команди.
Про що говорили один з одним і з тренером після завершення третього дня змагань?
Про помилки і про те, що будемо робити далі.
Тоді як раз про далі? Що далі? Які плани у команди на найближчі кілька місяців?
Фікс помилок і підготовка до наступного турнірну.
Нагадаємо, Anyone's Legend перемогли STBC Flying Oyster в рамках шостого дня плей-оф MSI 2025.