Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли, що гра створювалася більше для нових гравців, які не знайомі з попередніми частинами серії. При цьому розробники відзначили, що фанати S.T.A.L.K.E.R. зможуть знайти паралелі з попередніми іграми через старих персонажів та інші аспекти, що дозволить їм отримати глибший і цікавіший досвід.
«Нашою першою метою було зробити гру для гравців, які нічого не знають про перші ігри. Ми розуміли, що у нас буде величезна кількість нових гравців, і ми хочемо зробити гру цікавою для них.
Старі гравці побачать зв’язки – наприклад, з деякими персонажами, наприклад, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl і скажуть: «О, я знаю цього персонажа!». Тож вони отримають глибший і цікавіший досвід, але грати в попередні ігри не обов’язково.
Крім того, ми розраховуємо на консольну аудиторію та аудиторію Game Pass, яка буде величезною. Ми повністю націлені на нових гравців. І ми від самого початку знали, що це наша мета.»
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 повинен відбутися 20 листопада на ПК та Xbox Series.
Нагадаємо, jL, iM і w0nderful увійшли до топ-10 кращих гравців групової стадії EPL S20.