Канал Radio Times Gaming опублікував нове відео про S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, в якому присутнє інтерв’ю з технічним продюсером гри Євгеном Куликом. Під час розмови Кулик розповів, що гра створювалася на рушії Unreal Engine 5.1, але деякі його базові інструменти були суттєво змінені, щоб створити більш масштабний світ та оптимізувати гру під ПК і Xbox.
Також Євген розповів про оновлену систему A-Life 2.0 в S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Все залежить від фракції або типу монстра, якого ти зустрів. Деякі з них захищають свою територію, бо наша система A-Life 2.0 побудована на декількох стовпах. Є офлайн режим, де якісь події відбуваються на фоні. І під час вашого проходження ви можете побачити результати або перестрілок або битв з мутантами тощо. У деяких фракцій або мутантів є своє середовище проживання, а деякі з них можуть просто бродити по карті. Тому життя в Зоні відбувається як перед очима гравця, так і поза його полем зору.»
Ще з інтерв’ю стало відомо, що GSC Game World слідкує за спільнотою модмейкерів S.T.A.L.K.E.R., а деякі творці модів вже приєдналися до команди розробників. Кулик відзначив, що студія працює над специфічним набором інструментів для модифікацій.
З часом GSC Game World поділиться дорожньою картою майбутніх оновлень гри і додаткового контенту після виходу гри.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля запланований на 20 листопада. Гра вийде на ПК та Xbox Series.Нагадаємо, Call of Duty 2025 може стати сиквелом Black Ops 2.