Керівництво стримінгової платформи Twitch оновило правила проведення трансляцій. Було заборонено вбудовану відео- та аудіорекламу, розмір рекламного банера повинен бути 3% від розміру екрану.
Такі правила викликали обурення в контент-мейкерів, які проводять свої трансляції на Twitch, бо вони сильно скорочують можливості заробітку на рекламних інтеграціях. Також оновлена політика стримінгової платформи сильно б’є по трансляціях кіберспортивних турнірів, які часто мають відеорекламу БК.
Найбільше об’єднання стримерів OTK (Asmongold, Emiru, Mizkif, Nmplol, Sodapoppin, ExtraEmily, cyr) пригрозили покинути платформу, якщо оновлені правила почнуть діяти. Їх сумарна аудиторія сягає 18 млн фоловерів.
Адміністрація Twitch звернула увагу на занепокоєння користувачів. Компанія вибачилась та пообіцяла внести зміни з врахуванням зауважень від стримерів.
Нагадаємо, фестиваль DreamHack Dallas 2023 відвідало більше 44 тис. учасників.