За даними інсайдерів, Ubisoft витратила від 650 до 850 мільйонів доларів на розробку гри Skull and Bones, яка попри величезні інвестиції, зазнала краху.
YouTube-блогер Endymion повідомив, що саме цей проект став головною причиною фінансових труднощів компанії після слабких продажів інших ігор, таких як Star Wars Outlaws. Гра кілька разів перероблялася, і кожна нова версія суттєво відрізнялася від попередніх.
Ubisoft сподівалася на успіх Skull and Bones, яку позиціонували як гру AAAA класу, але після релізу гра не змогла досягти значних результатів.
На момент релізу гра не відповідала очікуванням ані гравців, ані самої компанії. На платформі Steam вона досягла пікового показника лише в 2615 одночасних гравців, а загальна кількість гравців, включаючи тих, хто скористався безкоштовною пробною версією, становила близько 850 000. Згодом цей показник впав на 85%, досягнувши всього 412 активних гравців на добу.
Генеральний директор Ubisoft Ів Гіймо раніше намагався захистити проект, називаючи Skull and Bones «грою AAAA», вартість якої виправдовувалася високими очікуваннями. Проте навіть після введення ціни в $70, гру не вдалося зробити успішною.
За словами інсайдера Тома Хендерсона, Ubisoft витратила на проект близько 200 мільйонів доларів і не сподівається повернути ці інвестиції, що ще більше погіршило фінансову ситуацію компанії.
Нагадаємо, Україна стала третьою за кількістю проданих копій Songs of Silence – гра все ще в дочасному доступі.