Попри закриття студії Monolith Productions цієї зими, її фірмова розробка — система Nemesis має шанси на подальше життя. Як зазначають експерти, інші розробники можуть запозичувати її ідеї, не порушуючи патенту.
«Патент на Nemesis усе ще залишає дизайнерам простір для творчості», «Я вбачаю схожі дизайнерські підходи в системі найманців у Assassin’s Creed: Odyssey та інших іграх Ubisoft» — розповідає лідер студії Strange Scaffold Ксалав’єр Нельсон-молодший у новому випуску журналу Edge.
Вперше представлена у Middle-Earth: Shadow of Mordor у 2014 році, система Nemesis запровадила живу ієрархію ворогів — орки пам’ятають гравця, прагнуть помсти, просуваються кар’єрною драбиною або падають з неї у динамічній ворожій екосистемі.
Хоча Assassin’s Creed: Odyssey не може копіювати всі елементи через патент, вона адаптує головну ідею, списки ворогів за рангами, яких можна знищувати задля підвищення репутації.
«Мова і специфіка патенту не настільки жорстка, щоб я, маючи ідею, яка виграє від схожих механік, відмовився її реалізовувати» — додає Нельсон.
З ним погоджується патентний юрист і партнер юридичної фірми Banner Witcoff Скотт Келлі.
«Уся індустрія відеоігор побудована на основі того, що було створено до нас. Якщо враховувати це, можна знайти спосіб використати улюблені елементи, не порушуючи конкретні технічні аспекти патенту Warner Bros.» — заявив Келлі.
Нагадаємо, організатори Esports World Cup 2025 анонсували музичний конкурс – дві кращі композиції увійдуть до переліку саундтреків події.