
До початку The Game Awards 2025 залишаються лічені години, і глядачі по всьому світу чекають на прем’єри, інтерв’ю та оголошення переможців. Та разом з ажіотажем з’явився й цікавий фінансовий факт щодо участі у шоу.
За інформацією, що надійшла порталу Kotaku від двох анонімних джерел, демонстрація контенту на церемонії коштує розробникам і видавцям значних грошей. Після минулорічного успіху, коли кількість переглядів TGA зросла на 31% у порівнянні з 2023 роком, Джефф Кілі вирішив підняти ціни. Тепер хвилинний трейлер оцінюється у 450 тисяч доларів, а трихвилинний ролик перевищує позначку в один мільйон.
Організатор шоу вкотре підтвердив відому істину — спершу людина працює на репутацію, а згодом репутація працює на неї.

Нагадаємо, Microsoft готує масштабні плани для Xbox у 2026 році | Віцепрезидент Next-gen Xbox натякнув на великі зміни.