Львівська студія Hologryph презентувала демоверсію своєї нової гри SAND, доступну в Steam в рамках фестивалю Steam Next Fest. У демо можна спробувати PvP-режим і ознайомитися з частиною геймплейних сценаріїв, які будуть у повній версії гри.
Гравці в командах до 6 осіб будують та вдосконалюють власну рухому фортецю — Трамплер і змагаються з іншими командами в пошуках скарбів.
Події SAND розгортаються в альтернативній версії XX століття, де космічні подорожі очолює Австро-Угорська імперія. Гравці досліджують зруйновану планету Софія, колишню колонію Кайзера, яка перетворилася на пустелю після екологічної катастрофи.
За словами розробників, гра «шануватиме український народ і його культурну спадщину», надихаючись історією українців часів Австро-Угорщини.
Hologryph публікують демо в першу чергу для того, щоб зібрати відгуки гравців, виправити технічні помилки та покращити оптимізацію. Особливу увагу приділили забезпеченню додаткових серверів у Польщі для українських гравців.
Однак українська локалізація для демоверсії поки відсутня, вона буде доступна лише у фінальному релізі.
Крім того, розробники зазначили, що видавець tinyBuild припинив усі зв’язки з росією.
"Наша принципова позиція — компанія не має сплачувати податки в бюджет росії, мати будь-які фінансові звʼязки з росією, співробітників у росії. Наш видавець її задовольняє: tinyBuild не тільки вивезла усіх співробітників з росії, але і розірвала контракти з тими, хто залишився або вирішив повернутися. Можемо підтвердити, що усі ці рішення залишаються в силі і зараз, а керівництво tinyBuild їх активно дотримується. У команді, яка допомагає нам із SAND зі сторони tinyBuild, немає жодної людини в росії. Ми б не змогли працювати з компанією, яка сплачує податки в російський бюджет, для нас це неприпустимо." – очільник студії Hologryph Максим Храпай в інтерв’ю Gamedev.dou.ua.
Топ 5 зауважень до українського extraction-шутеру SAND після завершення закритого бета-тестування.
1. Відсутність пояснень для гравця
Першою значною проблемою гри SAND є недостача навчальних матеріалів і пояснень на початку гри. Від самого старту гравцю пропонується вибір з трьох заздалегідь зібраних транспортних машин, які в грі називаються трамплерами, але їх функції і різницю між ними не пояснюють належним чином.
Хоча кожен трамплер має різні характеристики, такі як маневровість, кількість гармат і членів екіпажу, ці показники залишаються незрозумілими без додаткових пояснень. Ігровий процес ускладнюється ще більше, коли з’ясовується, що гравець може самостійно будувати і модифікувати власний трамплер. Однак для цього також немає достатньо чіткої інформації або інструкцій.
2. Висока залежність від командної гри
Другим зауваженням є те, що гра значно цікавіша і комфортніша для командної гри, а не для поодинокого проходження.
Управління трамплером для одного гравця може бути надзвичайно складним: потрібно одночасно керувати рухом, слідкувати за картою і захищатися від ворогів, що ускладнює гру для гравців соло.
У випадку атаки противника гравець, який грає сам, часто просто не встигає виконати всі необхідні дії, щоб захистити себе і свій трамплер. Тому виграти одному в такому випадку буде дуже складно.
3. Самотня пустиня Софії
Однією з найбільших проблем бета-тесту була мала кількість активностей у відкритому світі гри.
За кілька годин гри автору зустрілося лише двоє інших гравців. Порожня пустеля, по якій пересувається трамплер, не надає гравцю достатньо викликів або взаємодій з іншими персонажами.
Якщо гра не збільшить кількість гравців у своєму світі, це може призвести до втрати інтересу.
4. Технічні проблеми та баги
Один з найбільших викликів для гри SAND на цьому етапі — це технічні проблеми, такі як падіння частоти кадрів під час сутичок, баги з об’єктами оточення, і недоліки в управлінні.
Наприклад, під час боїв зниження кількості кадрів до 15 FPS робить гру майже неможливою для проходження, що дуже розчаровує гравців.
Окрім цього, гравець часто може застрягати в елементах оточення, що порушує плавність геймплею.
5. Позитивна сторона бета-тесту
Незважаючи на всі недоліки, важливо зазначити, що команда розробників активно тестує гру разом з гравцями, що є правильним кроком для поліпшення якості продукту.
Це надає розробникам можливість вчасно реагувати на відгуки спільноти і виправляти недоліки перед фінальним релізом. Такий підхід допоможе значно покращити кінцевий продукт і зробити його більш привабливим для широкої аудиторії.
SAND — це амбітний проєкт з унікальним сетингом і потенційно цікавим геймплеєм, але на даний момент він стикається з низкою серйозних викликів.
Основні проблеми стосуються відсутності навчальних матеріалів для гравців, недосконалого балансу для поодиноких гравців, технічних багів і загальної пустоти у відкритому світі.
Нагадаємо, в новому трейлері «Аркейну» представили саундтрек другого сезону.