Данська організація Forbrugerrådet Tænk проаналізувала 17 популярних ігор, серед яких Fortnite, Minecraft, Roblox, Diablo IV, CS2, на предмет маніпулювання дітьми за допомогою віртуальної валюти. Ряд ігор був звинувачений в тому, що вони приховують ціни на внутрішньоігрові покупки, вказуючи їх у віртуальних валютах, що ускладнює з'ясування фактичної ціни в реальних грошах.
Замість того, щоб показувати реальну ціну покупки в реальній валюті, розробники показують ціну в спеціальних віртуальних валютах, які гравець повинен спочатку купити, а потім використати для оплати покупок. Система також налаштована таким чином, що споживачам важко підрахувати, скільки грошей вони витрачають у грі.
Forbrugerrådet Tænk повідомила про ці 17 ігор данського Омбудсмена з прав споживачів, так як тайтли порушують «Закон про маркетинг». Про сім ігор було повідомлено у співпраці з низкою європейських споживчих організацій.
Організація проаналізувала Call of Duty: Mobile, Candy Crush, Counter-Strike 2, FIFA: Mobile football, Harry Potter: Hogwarts Mystery, Hayday, League of Legends, Overwatch 2, PlayerUnknown's Battlegrounds: Mobile, Pokémon Go, Clash of Clans, Diablo IV, EA Sports FC 24, Fortnite, Minecraft, Rainbow Six Siege і Roblox.
Нагадаємо, опитування показало, що 53% гравців віддають перевагу одиночним іграм.