Ubisoft здивувала геймерів заявою про те, що мікротранзакції покращують ігровий досвід. У своєму річному фінансовому звіті компанія підкреслила, внутрішньоігрова монетизація робить ігри «веселішими», адже дає змогу кастомізувати персонажа або пришвидшити прогрес.
Як повідомляє GamesRadar, в Ubisoft наголошують, що йдеться саме про добровільні витрати. На їхню думку, це підвищує залученість користувачів і позитивно впливає на загальне враження від гри.
Компанія також зазначила, що останні роки активно змінює свою бізнес-модель завдяки зростанню цифрових продажів. Усередині Ubisoft вже діє спеціальна група з моніторингу монетизаційних практик — вона має виявляти ризиковані чи маніпулятивні підходи.
Втім, саму тему в компанії називають чутливою і стратегічно важливою, тому не розкривають деталей напрацювань.
Нагадаємо, Ubisoft прокоментувала петицію Stop Killing Games після закриття The Crew.