Компанія Valve раніше випустила оновлення 7.37b для Dota 2. Тепер творці додали в гру нового героя Ringmaster – це 125 іграбельним персонажем.
Здібності Ringmaster
Tame the Beasts. ЧАКЛУЄТЬСЯ. Циркмейстер починає закручувати свій батіг (максимальна тривалість: 1 с), а потім б’є ним. Уражені вороги зазнають шкоди й перелякано тікають від Циркмейстера. Час чаклування збільшує шкоду й час страху, але зменшує радіус дії.
Escape Act. Циркмейстер упаковує себе або союзного героя в мобільний міжвимірний ящик. Істоти в ящику здобувають фазисний рух, опір сповільненню, додатковий опір магії й додаткову швидкість руху. На них також не можна націлитися, вони заглушені, знемовлені та роззброєні. Ящик розкриється, коли завершиться його час дії або він віддалиться на відстань понад 500.
Impalement Arts. Циркмейстер влучно кидає один зі своїх кинджалів в обрану ним точку. Якщо він влучає у ворога, то кинджал завдає шкоду від удару, ненадовго сповільнює вражену ціль і спричиняє в неї кровотечу. Кровотеча щосекунди завдає відсоток від максимального здоров’я жертви як шкоду героям та фіксовану шкоду за секунду кріпам.
Wheel of Wonder (ультімейт). Циркмейстер запускає колесо чудес у цільове місце, яке відкидає ворогів на своєму шляху вбік. Коли воно досягає цілі, вороги в радіусі дії зазнають періодичної шкоди і сповільнюються на -50%.
Ворожі герої, що дивляться на колесо протягом понад 0,5 с, зачаровуються, і воно їх притягує. Перший зачарований ворог запускає лічильник вибуху колеса. Якщо лічильник не запущено, то колесо вибухне автоматично через 8 с.
Funhouse Mirror. Створює недосконалі образи героя (1), які живуть 18 с. Ілюзії завдають 28% шкоди й зазнають 300% шкоди.
Strongman Tonic. Тимчасово збільшує силу союзного героя на 5 + 1,5 за рівень Циркмейстера впродовж 8 с. Ефект триває 4 с і потім поступово слабшає.
Whoopee Cushion. Просуває вашого героя вперед на 400. Лишає позаду смердючу хмару радіусом 200, що триває 3 с і сповільнює ворогів на -30%.
Spotlight. Циркмейстер запалює лампу на софіті, світло від якої рухається областю. Освітлені вороги мають шанс схибити атакою, а також виявляються, якщо вони невидимі. Ілюзії під світлом софіта тануть, утрачаючи відсоток свого максимального здоров’я щосекунди.
Нагадаємо, перші чотири команди пройшли на європейський RMR через закриту кваліфікацію.