Кристина Фазлієва

Компанія випустила повноцінний SDK для моддерів. Через майже 20 років після виходу Team Fortress 2 Valve надала спільноті розширений інструментарій, що містить весь клієнтський і серверний код гри. Це дозволяє не просто створювати кастомні карти чи візуальні модифікації, а й повністю змінювати механіки або навіть розробляти нові проєкти на основі TF2.

«На відміну від Steam Workshop чи локальних модів, цей SDK дає змогу змінювати, розширювати або переписувати TF2, від незначних правок до повних переробок» — пояснює Valve.

Єдина умова від Valve – всі моди мають залишатися безкоштовними. Також контент зі Steam Workshop не можна використовувати в комерційних цілях.

Окрім цього, Valve покращила всі старі мультиплеєрні ігри на Source – Team Fortress 2, Day of Defeat: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Counter-Strike: Source і Half-Life: Source отримали підтримку 64-бітних систем, новий інтерфейс і покращений мережевий код.

Нагадаємо, розробники української гри Level Zero: Extraction припиняють її підтримку через фінансову недоцільність.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.