На конференції GDC колишній співробітник Rockstar Games Кемерон Вільямс поділився своїм баченням труднощів сучасних відкритих світів. Нині Вільямс працює в Absurd Ventures — студії Дена Хаузера, але раніше брав участь у розробці GTA 6 і Red Dead Online.
За його словами, надмірно великі й насичені контентом світи спричиняють ефект «паралічу вибору», через що гравці просто не хочуть досліджувати їх.
«Ми створюємо такі величезні можливості, що гравці просто не знають, що вибрати», «Це проблема, якої в Absurd Ventures намагаються уникнути»
«Гравці просто не досліджують світ, правда? Їх не мотивує гра, або ж у неї настільки великий часовий поріг освоєння, що складно взяти й відкласти. Це особливо актуально у світі live service-ігор, які забирають весь час і увагу» —зазначив Вільямс.
Він також звернув увагу на так званих «прямолінійних» гравців, які прагнуть проходити основну сюжетну лінію з мінімальними відхиленнями.
«Вони дивляться на карту й думають: "Скільки ще бігти? Це дійсно варте зусиль?"»
На думку Вільямса, сучасні відкриті світи стають надто великими й розкиданими, що змушує гравців надмірно покладатися на швидке переміщення замість реального дослідження.
Нагадаємо, MSI 2025 з LOL відбудеться на арені Pacific Coliseum у Ванкувері.