Французька студія Virtuos продовжує зміцнювати репутацію майстрів якісних перевидань. Лише за кілька місяців команда випустила одразу два масштабні проєкти — The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered та Metal Gear Solid Δ: Snake Eater. Обидві гри отримали схвальні відгуки та дали сучасним гравцям оновлений досвід класики 20-річної давнини.
Попри скорочення штату, що відбулися у липні, студія дивиться вперед. У розмові з IGN її керівник Жиль Лангурьє розповів кілька цікавих подробиць.
По-перше, саме Virtuos виступила ініціатором створення ремастера Oblivion.
«Ми показали Тодду Говарду, як може виглядати гра на Unreal Engine 5, зберігши оригінальні ігрові механіки, але оновивши візуальну частину» — зазначив він.
До роботи було залучено близько 400 співробітників, і результат перевершив очікування.
По-друге, Virtuos уже займається кількома новими ремастерами рівня Oblivion і MGS Δ. Лангурьє не став розкривати назви, однак фанати припускають, що наступним може стати Fallout 3 — адже згадки про ремастер цього проєкту з’являлися у документах Microsoft, а успішна співпраця з Bethesda лише підсилює такі очікування.
Нагадаємо, CD Projekt RED заробила $121 млн за пів року.