Ініціатива «Stop Killing Games», яка виступає за збереження доступу до відеоігор навіть після завершення їх підтримки, зібрала понад мільйон підписів і офіційно подається як Європейська громадянська ініціатива. Проте в індустрії є й опоненти — організація Video Games Europe, що представляє інтереси видавців та розробників у ЄС, висловила занепокоєння щодо можливих наслідків цього руху.
«Ми цінуємо пристрасть спільноти, однак рішення припинити онлайн-сервіси ніколи не приймається легковажно. Це складне питання, яке завжди має залишатися опцією для компаній, коли онлайн-досвід стає економічно невигідним» — зазначили у Video Games Europe.
Там підкреслили, що гравцям завчасно повідомляють про зміни згідно з чинними законами захисту прав споживачів.
«Захист персональних даних, боротьба з нелегальним чи небезпечним контентом — усе це лягає на відповідальність правовласників. А багато ігор створені як онлайн-тільки, тому подібні пропозиції можуть серйозно обмежити свободу розробників і зробити розробку таких ігор надмірно дорогою» — наголосили у Video Games Europe, щодо ризиків, пов’язаних із приватними серверами.
У той час, як видавці апелюють до правових і технічних труднощів, прихильники ініціативи «Stop Killing Games» наголошують, гравці платять за ігри, а не за тимчасовий доступ. Як йдеться на офіційному сайті руху.
«Все більше відеоігор продаються як товари без зазначення терміну придатності, але водночас стають непридатними до гри одразу після припинення підтримки з боку видавця. Це — форма запланованого старіння, яка шкодить споживачам і унеможливлює збереження ігор».
Попри спротив деяких гравців індустрії, рух «Stop Killing Games» набирає обертів. Щоправда, навіть якщо законодавчі зміни буде запроваджено, вони стосуватимуться лише країн ЄС (можливо, Великої Британії), тоді як видавці можуть і надалі вимикати ігри в інших регіонах.
Нагадаємо, петиція Stop Killing Games набрала мільйон підписів і тепер її розгляне ЄС