Глава Xbox Філ Спенсер заявив, що хоче зробити технологічні інновації головним фактором вибору між платформами, повернувши унікальність Xbox.
В інтерв’ю Дестіна Легарі, Спенсер торкнувся суперечливих питань, також підтверджуючи, що так зване «положення про паритет» не зникне. Положення про паритет передбачає, що ігри повинні поставлятися з однаковими функціями на Xbox Series X та S.
Він наголосив, що, попри нарікання деяких студій, менша потужність Series S є перевагою, адже попит на портативні пристрої на зразок Steam Deck, ROG Ally та майбутнього Nintendo Switch 2 тільки зростає.
Спенсер також підтвердив, що Microsoft працює над власним портативним пристроєм, водночас вдосконалюючи підтримку Windows для кишенькових ПК партнерів, таких як Lenovo Legion Go.
Щодо майбутнього Xbox, він зазначив, що хоче змістити фокус із «ексклюзивних ігор» як головного фактору вибору на користь унікальних технологічних рішень.
«Ми потрапили в простір, де відмінності між консолями стираються, а їхня ідентичність зводиться до ексклюзивів. Я хочу, щоб ми впроваджували інновації в саму платформу – будь то нові функції, продуктивність чи мобільність» – пояснив він.
Ці заяви натякають на можливі несподівані рішення Microsoft у майбутньому, зокрема щодо наступного покоління Xbox.
Нагадаємо, Valve додали до Dota 2 нову скарбницю, яка присвячена китайському новому року.