Колишній керівник Sony Interactive Entertainment America Шон Лейден оцінив стратегію Xbox щодо мультиплатформенного випуску ігор. Він вважає, що такий підхід може принести Microsoft успіх, але водночас загрожує зниженням попиту на їхні консолі.
В інтерв’ю для подкасту Kiwi Talkz Лейден прокоментував зміну курсу Microsoft, що збіглося з новиною про вихід Forza Horizon 5 на PlayStation 5. «Мультиплатформенність — це стратегія, особливо коли витрати на розробку постійно зростають. Але що це робить з їхнім брендом? Це ускладнює просування, бо неможливо створити FOMO (страх щось упустити), якщо гра доступна всюди» — пояснив він.
Філ Спенсер раніше заявив, що Xbox не має «червоних ліній» у питанні випуску своїх ігор на інших платформах.
У 2025 році Doom: The Dark Ages одразу вийде на PS5, а також готуються релізи Indiana Jones and the Great Circle та The Outer Worlds 2. За чутками, список може поповнитися Halo та Starfield.
Лейден порівняв цей підхід із рішенням SEGA, яка після випуску ігор для Dreamcast на PS2 повністю перейшла в софтверний бізнес. «Я пам’ятаю, як Sega почала випускати свої проєкти для PS2. Це стало початком її трансформації в компанію, що займається лише програмним забезпеченням. Тож тут є історична перспектива» — додав він.
Нагадаємо, Red Dead Redemption 2 встановила новий рекорд пікового онлайну – минулий був встановлений тиждень тому.