Софія Піхало

Гра Love and Deepspace стала настільки популярною, що, за оцінками Forbes, 37-річний засновник Paper Games Яо Рунхао тепер має статки у розмірі 1,3 мільярда доларів, враховуючи його мажоритарну частку в компанії.

Запущена в січні 2024 року і розроблена шанхайською компанією Paper Games, використовує штучний інтелект і розпізнавання голосу, щоб змусити п'ятьох персонажів чоловічої статі — коханців або бойфрендів — фліртувати, реагуючи на телефонні дзвінки в грі з індивідуальними відповідями. В грі можлива кастомізація зовнішності користувачем для наближення бажаного вигляду.

Гравці — переважно в Китаї, а також у США та інших країнах — платять, щоб розблокувати новий ігровий процес і взаємодію зі хлопцями, дослідження їхнього минулого. Forbes наводять не єдиний приклад редакторки новин, яка заплатила майже 5 тисяч доларів на взаємодію з персонажами з моменту запуску гри.

Apple одного разу раніше обговорювала плани щодо впровадження таких ігор у свій пристрій Vision Pro, коли генеральний директор Тім Кук відвідав офіс компанії в Шанхаї минулого року, згідно з його дописом на китайській соціальній платформі Weibo.

«Гра будує міцні емоційні зв'язки між гравцями та їхніми персонажами, що призводить до високої залученості, утримання гравців і, зрештою, до монетизації» — сказав Семюель Оне, аналітик платформи ринкової аналітики Sensor Tower, коментуючи взаємодію користувачів з грою та її сюжетом у вигаданому постапокаліптичному місті Лінкон, яке відрендерено у 3D-арті.

Одна з подруг Яо Рунхао в період навчання в Японському університеті Васеда, а нині дружина та бізнес-партнерка, за повідомленнями місцевих ЗМІ, мала досвід у сфері дизайну одягу. Спочатку вони об'єдналися, щоб запустити гру про моду. Гра дозволяла гравцям збирати різні вбрання та одягати віртуальну ляльку. Чим більше людей приєднувалося до гри, дедалі більше жінок, тим більший успіх вона мала, ніж очікував Яо. У 2013 році він повернувся до Китаю і заснував Paper Games. Згодом модна гра трансформувалася в мобільну серію Nikki, де гравці можуть вирушати в цифрові пригоди зі своєю лялькою та збирати різноманітне вбрання по дорозі, останнім успішним релізом була гра Infinity Nikki.

Після залучення інвестицій, Яо запустив гру під назвою Love and Producer в Китаї та Mr. Love: Queen’s Choice закордоном, яка стала шаленим успіхом і його конкурентами стали Tencent з їхньою грою Light and Night у 2021 та двома роками пізніше студія Lingxi Games, яка належить Alibaba, з грою Code: Kite (Ashes of the Kingdom). І тим не менш компанія Яо, Paper Games, вистояла та презентувала Love and Deepspace в 2024 році, яка відзначалася своєю графікою та частими інноваціями.

І поки гра підкорює користувачів закордоном, зокрема в США, Яо має інші амбіції, оскільки зараз компанія працює над двома екшен-іграми, Project: The Perceiver, а також Ballad of Antara.

Нагадаємо, Рекордний спідран Diablo 2009 року виявився фейком.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.