Кристина Фазлієва

На конференції GDC 2025 директор студії Team Asobi Ніколя Дусе провів презентацію, присвячену створенню Astro Bot — платформера, який став новим символом PlayStation. Під час виступу він показав ранні концепти гри, поділився історіями про відхилені ідеї та розповів про підхід команди до розробки.

Дусе пригадав, що перша презентація Astro Bot з’явилася у травні 2021 року — всього за кілька місяців після старту прототипування. Щоб донести ідею до керівництва, команда створила 23 різні версії пітчу. Перший варіант мав форму коміксу, який демонстрував основні ігрові механіки та активності — саме він і переконав вищих осіб у потенціалі гри.

Описуючи творчий процес, Дусе розповів, що Team Asobi проводила брейншторми в мінігрупах по 5–6 людей з різних відділів. Кожен учасник записував або малював свої ідеї на стікерах, і в результаті з’явилася дошка, вщент заповнена концептами. Але не всі з них йшли далі — до етапу прототипів доходило лише близько 10% ідей.

Прототипування стало основною частиною роботи над Astro Bot, і цим займалися не лише дизайнери. Дусе згадав, як звукорежисери створили віртуальний театр, щоб перевірити тактильний відгук контролера під різні звуки — наприклад, різні типи дверей. А програмісти навіть реалізували механіку губки, яку можна стискати за допомогою адаптивних тригерів. Ідея виявилася настільки вдалою, що її включили в гру.

Під час доповіді Дусе також поділився критеріями відбору рівнів, кожен мав пропонувати унікальний геймплей. Хоча деякі посилення могли повторюватися, їх реалізація завжди відрізнялася. Наприклад, рівень із польотами птахів довелося скасувати, оскільки він надто нагадував уже наявний рівень із мавпячим підсиленням.

На завершення презентації Дусе поділився деталями фінальної сцени, коли гравець збирає пошкодженого Astro з частин тіла, які знаходить упродовж гри. Спочатку планувалося, що гравець отримає лише тулуб, без голови та кінцівок, але ця версія виявилася надто похмурою. 

«Це дуже засмутило деяких людей», «Тому було вирішено зробити сцену трохи м’якшою, залишивши Astro в більш цілісному вигляді» — пояснив Дусе.

Нагадаємо, у Steam розпочався третій фестиваль Lovecraftian Days — знижки до 80% на містичні ігри.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.